PDA

Ver la versión completa : Euphorbia dendroides



imported_admin
22/04/2012, 21:41
A Menorca se la coneix com a Euforbia o Mula. Titimalo en castellà. És una lletrera: al tallar-la despren una llet cáustica.
Fa anys que la conec, però avui m'he apropat una mica més i he descobert lo bonica que és. És més, la propera vegada intentaré fer una foto macro de una d'aquestes curioses flors (inflorescències?).

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11570 3&g2_serialNumber=2
ISO800-f/5,6-1/400- Dist.Focal:200mm- No flash, no trespeus. Cala Sant Esteve.

Per cert, què us semblaría si obrissim un altre subfòrum amb el tema FOTONATURA?

PepePenafiel
22/04/2012, 22:08
Que flor más bonita, no la había nunca.
Podría ser interesante tu propuesta de subálbum.
Voy a colgar una yo...

CarlosSilvestre
23/04/2012, 13:16
Esta que cuelgas la veo con cierta falta de definición pero igual es cosa mía.
En cuanto a tu propuesta de álbum...¡adelante!

beptaltavull
23/04/2012, 16:10
Desconec molt tot aquest mon de les plantes, però reconec que es tot un espectacle.

Estic d'acord si voleu obrir un altre subfòrum, però personalment no em molesta si les penjau a "fotos a comentar".* ;) ;) ;)

Potser li diria un altre nom, ja que fotonatura, per jo, abarcaria molt més que plantes... per exemple... Fotobotànica :D :D :D

imported_admin
23/04/2012, 18:31
Desconec molt tot aquest mon de les plantes, però reconec que es tot un espectacle.

Estic d'acord si voleu obrir un altre subfòrum, però personalment no em molesta si les penjau a "fotos a comentar".* ;) ;) ;)

Potser li diria un altre nom, ja que fotonatura, per jo, abarcaria molt més que plantes... per exemple... Fotobotànica :D :D :D

M'encanta la idea de FotoBot o Fotobotànica, però preferiria abarcar tot el tema de Natura.

raulsintes
23/04/2012, 18:43
Molt bona idea Jaume, ja me diràs quant puc començar a punjar-ne.
Pot ser serie millor un de FLORA i un altre de FAUNA. Què en pensau?

imported_admin
24/04/2012, 08:19
Molt bona idea Jaume, ja me diràs quant puc començar a punjar-ne.
Pot ser serie millor un de FLORA i un altre de FAUNA. Què en pensau?
Em sembla be, Raül.
1. Crearé un subfòrum : "FLORA i FAUNA"
2. Crearé un Àlbum a la Galeria per dipositar les fotos definitives referents a Flora i Fauna, on inclourem les orquidies que hi tenim, com a subàlbum.

Hi ha un petit problema : no sé que farem respecte els temes de flora i fauna que , fins ara, hem tractat en el apartat "Fotos a comentar": les traslladarem a "Flora i Fauna" o les deixarem allà on son?.
ja veurem.

VLafebre
24/04/2012, 09:12
Doncs.... ja veig que vaig a contracorrent, però això del subfòrum no ho acabo de veure tant necessari. Intentaré explicar-me. A mi, el fet que es pugin moltes fotos de natura a fotos a comentar, no em molesta gens ni mica. Cadascú puja les fotos que té i fa. I és natural que en aquesta època de l'any hi hagi més producció d'aquest tipus de fotos però... que passarà a l'hivern? És molt probable que aquest nou apartat quedi gairebé sense activitat. Si seguíssim per aquest camí, per què no crear també un "subfòrum" de circumpolars que hi ha companys que en fan força i molt bones, o un altre de marines, o...
En fi, això és només la meva opinió, però qualsevol cosa que feu em semblarà bé.

imported_admin
24/04/2012, 09:40
Vicenç, potser tens raó, però crec que aquesta divergència d'opinions, en aquest cas, sigui important. Si m'equivoco no crec que tingui cap transcendència que tinguem que lamentar.
Si l'hivern fa baixar la aportació de fotos a aquest sub-fòrum, doncs no li veig tampoc cap problema. En el cas del FotoSub això encara serà més acusat.

Suposo que el que t'incomoda és pensar que seguirem fent sub-fòrums temàtics. No. Però aquest de Flora i Fauna em sembla que val la pena, entre d'altres raons, per que moltes vegades pujaríem fotos de flora i fauna per identificar exemplars o altres comentaris no fotogràfics, sense intenció de valorar la foto tècnicament i, per tant, al menys a mi, em dona la sensació que no està en l'apartat corresponent.

Espero que estiguis d'acord amb mi que el que importa és que no parem de pujar fotos, independentment de on les posem.

VLafebre
24/04/2012, 18:23
Vicenç, potser tens raó, però crec que aquesta divergència d'opinions, en aquest cas, sigui important. Si m'equivoco no crec que tingui cap transcendència que tinguem que lamentar.
Si l'hivern fa baixar la aportació de fotos a aquest sub-fòrum, doncs no li veig tampoc cap problema. En el cas del FotoSub això encara serà més acusat.

Suposo que el que t'incomoda és pensar que seguirem fent sub-fòrums temàtics. No. Però aquest de Flora i Fauna em sembla que val la pena, entre d'altres raons, per que moltes vegades pujaríem fotos de flora i fauna per identificar exemplars o altres comentaris no fotogràfics, sense intenció de valorar la foto tècnicament i, per tant, al menys a mi, em dona la sensació que no està en l'apartat corresponent.

Espero que estiguis d'acord amb mi que el que importa és que no parem de pujar fotos, independentment de on les posem.


Jaume, no hi ha res que m'incomodi, faltaria més. Ens vas demanar l'opinió i jo t'he donat la meva. Res més.

Totalment d'acord en que lo veritablement important és que es pugin fotos.

antoniasanchez
25/04/2012, 19:41
Hola a tots,

A mí em sembla bé que hi hagi un apartat de natura pel fet de que pujem algunes fotos (i que es permeti alguna que no sigui del tot perfecte, je je), i, tinc que dir que l'any passat em vaig fer moltes pel mes d'abril i realment em va passar com en Jaume: les flors quan t'apropes, son quasi totes fantástiques i sorprenents, rés a veure quan les veus de lluny.

Fins aviat!

imported_admin
26/04/2012, 13:43
Hola a tots,

A mí em sembla bé que hi hagi un apartat de natura pel fet de que pujem algunes fotos (i que es permeti alguna que no sigui del tot perfecte, je je), i, tinc que dir que l'any passat em vaig fer moltes pel mes d'abril i realment em va passar com en Jaume: les flors quan t'apropes, son quasi totes fantástiques i sorprenents, rés a veure quan les veus de lluny.

Fins aviat!
I... no en penses penjar cap?