Ver la versión completa : Tens un WahtsApp
Aquesta foto està feta al l'interior del Museu d'Art Contemporani de Barcelona (MACBA). M'agradava el joc de llums i la geometria que es veia des de dins d'una de les sales d'exhibició, però trobava que li mancava alguna cosa, millor una figura humana. Així que em vaig esperar a que passés alguna cosa. No vaig haver de fer-ho durant molta estona, ja que en pocs minuts vaig tenir la sort que aquest visitant s'aturés just en aquest lloc per atendre el seu mòbil.
2907
ISO 2500
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/3,5
- 1,3 EV
Francisco Aviles
24/01/2015, 15:45
Com sempre Vicenc ,molt bona com diuen es compayns Lefebriana Total
Salut
Pepe Peñafiel
24/01/2015, 20:54
Estas líneas geométricas y esos blanco y negros tan "minimalistas" dan un ambiente extraordinario para tu visión fotográfica.
Tengo que reconocer que si no pasase de largo ( lo más probable) sería porque reconocería un "espacio Lafebriano" e intentaría hacer una de tus particulares y preciosas visiones de estos espacios.
Nuevamente fotofindera.
Jaume Franch
25/01/2015, 00:51
Difícil enquadrament, no?
Carlos Silvestre
25/01/2015, 18:13
Y lo que tú tienes es un ojo inmejorable para hacer fotos con magníficos encuadres. Me gusta el contraste de la figura humana entres las líneas geométricas que la enmarcan.
Bep Taltavull
26/01/2015, 17:09
Fa dies que la miro... i... no em convenç... tant d'espai negre a la dreta... no, em sap greu però aquesta no.
Joan A. Gomila
27/01/2015, 20:29
Lefebreriana, que més es pot dir?
No em molesta la zona negra que comenta en Bep.
Va ser una sort que el personatge anàs també vestit amb roba negra, crec que es complementa molt bé amb els colors de sa foto, crec que no hauria estat el mateix si hagués anat vestit amb altres colors.