Ver la versión completa : Flamenco
Bep Taltavull
29/01/2015, 21:31
El verano pasado tuve la oportunidad de asistir a un tablao flamenco y quise hacer algo nuevo, diferente... raro :cool:
2927
Joan A. Gomila
30/01/2015, 08:18
Veig que pesa molt poc (166 kb), és es seu pes o s'ha aprimat a l'hora de pujar-la?
Bep Taltavull
30/01/2015, 08:35
Que pot ser no la veus nítida? Jajaja...es el seu pes :very_drunk:
Joan A. Gomila
30/01/2015, 12:09
I ves....nítida, nítida....no li veig gaire, per açò demanava lo d'es pes 36 11 6 1
Francisco Aviles
30/01/2015, 12:26
Pues yo creo que lo has conseguido, Bep es "diferente" (et vas balla un zapateao ? ):cool:
M'agrada, Bep. Són d'aquestes experimentacions que, de tant en tant, s'han de fer i trobo que has aconseguit un resultat força atractiu. Només un comentari addicional que entenc que és més de criteri personal que no una altra cosa. Has provat de girar la foto verticalment per tal que la diagonal vagi de baix cap a dalt enlloc de dalt cap a baix?. En la meva opinió, guanyaria en "disseny".
Lluis Surralles
30/01/2015, 20:13
A mi també m´agrada força. Tant es així que, si no et sap greu, te la copiaré. El que si que faría es enfosquir-la una mica bastant. Pel meu gust guanyaría. Tindria mes classe. Suposo que ja heu vist que aixó de les fotos fosques, per a mi, es una manía endèmica.
Jaume Franch
30/01/2015, 22:30
M'agrada molt Bep.
Les observacions d'en Vicens en quan a la verticalitat em semblen encertades ( podries presentar-la com a cartell de Festival de Flamenc del 2016 :p)
En quant a lo que comenta en Lluís, jo també ho habia pensat , però carregant particularment en els angles de la dreta, tipus vinyetejat suau).
Carlos Silvestre
31/01/2015, 09:58
Me apunto a la idea de rotación de la imagen pero por otra parte se perdería esa parte más roja vertical que sugiere alguien bailando.
Bep Taltavull
31/01/2015, 21:28
Gràcies companys, en Carlos ha dado en el clavo... no veis a la "bailaora" a la dreta fent voltejar un "mantón" taronjós cap a l'esquerra???
Si la poso en vertical, per mi, no te sentit ja que no son sols dues taques de color.
Jaume: aquesta la vaig presentar a un concurs de Sevilla d'un festival internacional de guitarra... però només podien participar professionals :(
Em sap greu, però està clar que no vaig aconseguir transmetre el que volia dir amb el meu comentari "...girar la foto verticalment per tal que la diagonal vagi de baix cap a dalt enlloc de dalt cap a baix". No volia dir pas de passar-la a posició vertical, sinó que seguint la terminologia de PS: "imagen --> rotación de la imagen --> voltear lienzo vertical", girar la foto fent servir el costat gran com a eix de gir, deixant així la foto igualment horitzontal però amb el sentit de la diagonal de baix cap a dalt.
Jaume Franch
01/02/2015, 18:17
Tens raó Vicenç, jo tampoc ho vaig entendre així.
De tota manera, si ho fés, pels més tiquismiquis, el cordat de la guitarra quedaria anòmal (tret de que el guitarrisma fos esquerrà :rolleyes:) i la bailaora cap per vall.
Bep Taltavull
01/02/2015, 20:42
Tens raó Vicenç, jo tampoc ho vaig entendre així.
De tota manera, si ho fés, pels més tiquismiquis, el cordat de la guitarra quedaria anòmal (tret de que el guitarrisma fos esquerrà :rolleyes:) i la bailaora cap per vall.
Tens tota la raó Jaume, sobretot amb la bailaora :cool:
Lluis Surralles
01/02/2015, 21:15
Bep: Hi ha molts professionals que no son capaços de fer aquesta foto. Ells que saben si ets professional o no. La linia que hi ha entre un afeccionat bò i un professional es molt fina. La diferència es que l´afeccionat si fa una foto bona ja e té prou i el professional n´ha d fer moltes mes de bones. No tingueu excés de modèstia.
Jaume Franch
01/02/2015, 23:06
Tens tota la raó Jaume, sobretot amb la bailaora :cool:
Sí, lo del cordat encara es podria arreglar fent un gir en mirall a l'altre banda.
Bep Taltavull
02/02/2015, 18:52
Vaaaale, vos contaré la veritat... en Joan A. i en Manel ja ho saben... vaig fer la foto l'estiu passat a casa, tancat a la cuina de nit,
velocitats baixes, temperatura de càmera alta i un drap vermell donant voltes al davant del objectiu.
L'intenció era aquesta, simular una bailaora en un tablao flamenco, després hi vaig fusionar una foto de la guitarra.
En un moment donat va entrar la meva filla petita i em va pillar infraganti fent tonteries davant la càmera i em vadir: Papà... estas ben sonat... i potser sigui veritat, però el resultat m'agrada. :very_drunk:
Carlos Silvestre
03/02/2015, 08:36
Vaaaale, vos contaré la veritat... en Joan A. i en Manel ja ho saben... vaig fer la foto l'estiu passat a casa, tancat a la cuina de nit,
velocitats baixes, temperatura de càmera alta i un drap vermell donant voltes al davant del objectiu.
L'intenció era aquesta, simular una bailaora en un tablao flamenco, després hi vaig fusionar una foto de la guitarra.
En un moment donat va entrar la meva filla petita i em va pillar infraganti fent tonteries davant la càmera i em vadir: Papà... estas ben sonat... i potser sigui veritat, però el resultat m'agrada. :very_drunk:
Me imagino a tu hija gritando "Mamáááá, papá es sonámbulo"ei-1
Jaume Franch
03/02/2015, 13:12
Aquestes situacions ens deuen sonar a la majoria de nosaltres.
Sense passió és difícil aprendre, innovar i gaudir.
Quan jo faig coses d'aquestes, els meus fills s'en enfoten de mi, però cada vegada menys o ho diuen en un to més condescendent. Suposo que intueixen que algun dia ells també ho faran . Espero.
A mí, que tinc el sentit del ridícul molt desenvolupat, m'ha anat molt be generar aquestes situacions "para-normals".
Bep, doncs ben sonar estiguis :). Com diu en Jaume, quí de nosaltres no ha fet coses similars (o més inversemblants, i que ara no cal esmentar :cool:)
Lluis Surralles
03/02/2015, 17:58
Molt bé, Bep: Si la foto està feta tal com dius encara té mes mèrit perque hi ha intervingut la imaginació i la creativitat. Per aixó et vaig dir que te la copiaría. Soc un tipus de fotògraf que dona mes valor a la creativitat que a la tècnica. Quan al tema familiar no en facis cas. Cadascun, en un moment donat, està una mica pirat. La meva filla es fa un fart de còrrer quasi cada dia después del treball i, com ella, tothom té la seva dèria. Per molts anys la poguem seguir tinguent. Per cert: em vaig prendre la llibertat de enfosquir la foto i fer-li un vinyetat mes fosc que penso que li va molt bé. Si em dones el teu correu particular te la faig arrivar.
Bep Taltavull
03/02/2015, 20:53
Gràcies companys, sort que al manicomi tindré bona companyia... jajajajaja
Lluís, es tot un honor per mi que t'agradi tant com per quedar-te'la.
T'envio un privat :very_drunk:
Francisco Aviles
03/02/2015, 22:30
Bep, no et preocupis, hi ha més d'un boig ... si jo t'expliqués :confused: