PDA

Ver la versión completa : Pedrera de robadones

Cisco Dura
02/02/2015, 22:42
En primer lloc donar la benvinguda a Toni Acosta.
Fa dies que no pos cap foto al foro (ni tampoc faig comentari algú), per causes que no venen al cas, vaig un poc atribolat.

Aquests dies passats sortir al diari Menorca una informació sobre una pedrera: Robadones. Les fotos que avui penj són fetes en aquest lloc, i les dificultats de la llum foren bastants complicades.

També adjunt dos enllaços referents a la pedrera mencionada: http://menorca.info/menorca/cultura/2015/489776/llegat-agonitza-mao.html i http://www.amicsdelamarportmao.com/instalacions/robadones/

2965

Dades: Pes 505 Kb. Diafragma f/11 Focal 34 mm. Iso 200 Temps 19 seg.

2966 Les dades son: Pes 430 kb. Diafragmaf/11 focal 23 mm Iso 400 Temps 56 seg.

Les dues m'han agradat en blanc i negre un poc pel tema i una sobretot pel seu alt contrast de llum sobre el blanc de les barques a la foto de la miniatura.

Francisco Aviles
02/02/2015, 23:32
Me gustan las dos, per jo molt bonas, Cisco

Carlos Silvestre
03/02/2015, 08:34
El primer golpe de vista evoca un templo egipcio pero las barcas me han reubicado:o. Está muy bien resuelto el tema de las luces que, como dices, no debía ser fácil. Las irregularidades el marés y esa barca con aspecto de abandono dan carácter a la foto.
La segunda me parece interesante en cuanto a la búsqueda de las luces sobre el fondo negro, por lo que le va bien el BN. Posiblemente con algo más de detalle en los cascos la foto mejoraría.

Lafebre
03/02/2015, 17:50
La primera foto és força atractiva i curiosa a la vegada, ja que no és corrent veure una barca envoltada de columnes d'aquest tipus. Respecte la segona foto, coincideixo amb en Carlos. Per les dades exif que ens dónes, està clar que les condicions de llum no eren gens favorables. Tot i així, vas aconseguir treure-li bon partit a la situació.

Bep Taltavull
03/02/2015, 20:50
Bona localització, m'agraden les dues, pero em transmet més la miniatura encara que, tècnicament, pugui semblar defectuosa, en tot cas m'agrada també el tractament,

Raul Sintes
03/02/2015, 22:47
Molt bones les dues Cisco, la primera per l'encert que has tingut en la verticalitat resaltant la magnitut de l'indret; la segona per la llum resaltant la part pintada de color blanc de totes embarcacions de l'illa.

Lluis Surralles
04/02/2015, 17:19
M´agraden força les dues fotos. Potser els hi noto una lleugera manca de dfinició. Potser són manies meves. No m´en facis massa cas. Per cert. el títol es presta a fer-hi una rima, no?

Pepe Peñafiel
08/02/2015, 12:29
De acuerdo, las dos tienen un carácter tremendo como imágenes.
A mi me llama más l atención la de las columnas pero ,insisto, tienen mucha fuerza ambas.

Toni Acosta
09/02/2015, 11:58
Hola Cisco, gracias per la benvinguda.
Soc un fan de les fotos en B/N m'agraden les dues però les de les barques per mi transmet molta força i m'agrada una mica mes.

Joan A. Gomila
18/02/2015, 10:32
M'agraden molt ses dues fotos. De sa primera el que més m'agrada és la zona iluminada de la barca que hi ha al fons de la imatge. M'agrada el tractament en b/n.