Ver la versión completa : La gaveta vermella
2972
ISO 400
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/5
1/200 sec.
Jaume Franch
06/02/2015, 17:05
M'encanta.
però, quin tractament li has fet?, HDR?. No és habitual en tu.
Francisco Aviles
06/02/2015, 22:23
Molt, bona Vicenç,bien compuesta y color impactante
M'encanta.
però, quin tractament li has fet?, HDR?. No és habitual en tu.
HDR jo, Jaume?. Això atempta contra els meus principis ètics i morals!!! :cool:.
No Jaume, no té HDR ni cap altre tractament "especial". Era un dia fred, gris, ennuvolat... Per això no hi ha cap ombra forta a la imatge. L'altra cosa que pots intuir és un efecte que a mí, segons com, tampoc m'acaba d'agradar en algunes imatges. Un cop redimensionada la imatge a 72/1024, les hi dóno -com suposo que gairebé tots fem- la màscara d'enfocament habitual. Doncs bé, fa temps que m'he adonat que aquesta màscara d'enfocament, en algunes imatges, les hi dóna una sensació de sobreenfocament, quelcom excessiu. Tant és així que en segons quines fotos, he deixat de donar-les-hi, aquesta última màscara, i en aquesta li vaig donar, i tal vegada no ho hagués hagut de fer. Pot ser que sigui això, el que perceps?
Carlos Silvestre
09/02/2015, 10:15
Me encanta esa vertical hombre-escalón que centra la mirada y el contrapeso de la "gaveta" al otro lado. Y esas dos únicas tonalidades de rojos y azules... Muy buena.
Jaume Franch
09/02/2015, 16:46
HDR jo, Jaume?. Això atempta contra els meus principis ètics i morals!!! :cool:.
No Jaume, no té HDR ni cap altre tractament "especial". Era un dia fred, gris, ennuvolat... Per això no hi ha cap ombra forta a la imatge. L'altra cosa que pots intuir és un efecte que a mí, segons com, tampoc m'acaba d'agradar en algunes imatges. Un cop redimensionada la imatge a 72/1024, les hi dóno -com suposo que gairebé tots fem- la màscara d'enfocament habitual. Doncs bé, fa temps que m'he adonat que aquesta màscara d'enfocament, en algunes imatges, les hi dóna una sensació de sobreenfocament, quelcom excessiu. Tant és així que en segons quines fotos, he deixat de donar-les-hi, aquesta última màscara, i en aquesta li vaig donar, i tal vegada no ho hagués hagut de fer. Pot ser que sigui això, el que perceps?
Efectivament, és el segon que vaig pensar.
Tot i que en el meu comentari posava en dubte que TU haguessis fet un HDR, lamento haver "pensat mal de tu". No volverá a ocurrir . :rolleyes:
Bep Taltavull
09/02/2015, 21:37
Bon joc de colors Vicenç, també la composició que fixe l'interés en els dos punts oposats.
Si que crec que li sobra enfocament, jo, darrerament també redimensiono a 72/1024 i pràcticament no les enfoc... o molt poc o gens.
Jaume Franch
10/02/2015, 13:46
Bon joc de colors Vicenç, també la composició que fixe l'interés en els dos punts oposats.
Si que crec que li sobra enfocament, jo, darrerament també redimensiono a 72/1024 i pràcticament no les enfoc... o molt poc o gens.
Quan vaig pujar les primeres fotos amb la D750, vaig provar a redimensionar-les a 72ppp en lloc de 240, però vaig tornar a 240ppp en vista de la evident pèrdua de qualitat. Ja havia comentat aquesta observació.
Bep Taltavull
10/02/2015, 21:54
Quan vaig pujar les primeres fotos amb la D750, vaig provar a redimensionar-les a 72ppp en lloc de 240, però vaig tornar a 240ppp en vista de la evident pèrdua de qualitat. Ja havia comentat aquesta observació.
Si, Jaume, recordo que ho havies comentat, però no hi trobo cap explicació...mmm... l'ACR el tens configurat de sortida a 300ppp i 16bits???
Jaume Franch
11/02/2015, 09:50
Si, Jaume, recordo que ho havies comentat, però no hi trobo cap explicació...mmm... l'ACR el tens configurat de sortida a 300ppp i 16bits???
Revisaré aquestes dades. Gràcies.
Antoni Cladera
17/02/2015, 09:04
composició, contrast, visió....tot! chapeau!
Pepe Peñafiel
17/02/2015, 19:43
Me encanta el equilibrio y a base de rojos nada menos.
Si no te conociese te diría que estaba posando el artista, pero tu paciencia no tiene limites y seguro estuviste esperando a que se pusiera en el lugar justo.
Otra maravilla de las tuyas.
Joan A. Gomila
18/02/2015, 10:45
Jo la veig amb zones una mica sobreexposades però com que no em puc fiar del monitor on estic ara i com que ningú més ho ha comentat ho donaré per bo. emoticon 0667