PDA

Ver la versión completa : Un dia nou



Bep Taltavull
20/02/2015, 19:39
Matinada d'avui divendres, un camí, una excursió, un paisatge, un mirador...

ISO 200 f/7.1 vel. 1/640 focal 145mm

Els tons estan modificats al meu gust

3040

Jaume Franch
20/02/2015, 23:49
Una preciositat de panoràmica.
Els tons groc-verdosos dels núvols no quedarien millor un pel més càlids?
EscarapelaFF 40x

Bep Taltavull
21/02/2015, 10:00
Una preciositat de panoràmica.
Els tons groc-verdosos dels núvols no quedarien millor un pel més càlids?
EscarapelaFF 40x

Tens tota la raó Jaume, a l'ordinador no l'aprecio tant, però al mòvil si...

Al cel vaig posar un degradat groc en ACR que s'acaba mesclant amb el blau de temperatura... per això el to verdós

Joan A. Gomila
21/02/2015, 13:59
Estic veient sa foto des de es meu monitor i s'aprecia molt el tò groc-verdòs que comenta en Jaume. Ahir vespre l'havia vista al meu mòbil i no ho havia reparat però ara, des de casa, ha estat el primer que m'ha cridat l'atenció i el primer que he fet ha estat veure els comentaris per por a que fos jo que ho veiés malament però es comentari d'en Jaume ha reafirmat sa meua impresió.

Per contra la zona de les les "muntanyes" (ho pos així per que Menorca de muntanyes no en tenim....jejeje) m'agrada molt!!!!

Manel Almar
21/02/2015, 16:40
Bones jo també li veig aquest tonalitat, que comenteu, per mi t´ha quedat força be aquesta panoràmica.
I com comenta en Joan A. sa part de ses muntanyes esta ben endevinada.
Has fet una bona feina Bep.:cool:

Lafebre
21/02/2015, 19:01
Hi ha una cosa que em preocupa i crec que hauré de fer-me revisar la vista. És la tercera foto seguida d'aquesta tarda que la veig amb manca (poca, això sí) de llum/contrast. És un efecte buscat o començo a demanar hora a l'oftalmòleg?

Jaume Franch
21/02/2015, 20:15
Tranquil Vicenç, encara no:
3046
3047

Bep Taltavull
21/02/2015, 22:50
Gràcies per les vostres apreciacions amics... em sorpren l'histograma d'en Jaume... al meu ordinador l'histograma es parescut,

però bastant més ajustat pels dos costats, el que hi faltava era intencionat per obtenir una imatge més suau.

Jaume Franch
22/02/2015, 00:55
Gràcies per les vostres apreciacions amics... em sorpren l'histograma d'en Jaume... al meu ordinador l'histograma es parescut,

però bastant més ajustat pels dos costats, el que hi faltava era intencionat per obtenir una imatge més suau.
Continuem tenint diferències en la llum dels nostres monitors.

Carlos Silvestre
22/02/2015, 21:12
Chico, pues casi nada que decir salvo que es preciosa...pero...¿no podías haber evitado recortar la nube por arriba?

Antoni Cladera
22/02/2015, 23:12
Deixau-me ser insolent(de bon rollo)...
A jo si l'autor de primeres, me diu a una foto que els tons han estat tocats al seu gust... me dedic a mirar-me el que me suggereix i no li cerc "cinc peus al moix" en el tema tonalitats...
Bep m'arriba el que vols descriure i molt bé, m'agrada!
Tema contrast... Tal vegada ajustant l'histograma per no perdre "força" i llavors li baixam gamma...?
Salut!

Bep Taltavull
23/02/2015, 19:39
El comentari que vaig fer de que havia canviat els tons, era perque vaig abaixar la temperatura i vaig posar un filtre digital de color groc, en quant al contrast... ho provaré :very_drunk:

Jaume Franch
23/02/2015, 19:40
Deixau-me ser insolent(de bon rollo)...
A jo si l'autor de primeres, me diu a una foto que els tons han estat tocats al seu gust... me dedic a mirar-me el que me suggereix i no li cerc "cinc peus al moix" en el tema tonalitats...
Bep m'arriba el que vols descriure i molt bé, m'agrada!
Tema contrast... Tal vegada ajustant l'histograma per no perdre "força" i llavors li baixam gamma...?
Salut!
No comparteixo el teu criteri, Toni.

Antoni Cladera
23/02/2015, 20:22
No comparteixo el teu criteri, Toni.

Entenc el teu desacord

Bep Taltavull
23/02/2015, 21:01
Chico, pues casi nada que decir salvo que es preciosa...pero...¿no podías haber evitado recortar la nube por arriba?

Tienes razón Carlos, a mi también me hubiera gustado no cortar esa nube, pero lo que cortaba esa nube era otra nube totalmente lisa y gris desde allí hacia arriba... y el quemado del sol. :(

Bep Taltavull
23/02/2015, 21:02
Es veritat que te un to verdós, i, es clar, si mesclam blau i groc tenim verd... però no hi ha cap problema en dir-ho, podria ser que m'hagués passat per alt...

Joan A. Gomila
24/02/2015, 07:37
Que t'hagis passat o no depen una mica del teu gust personal... despres tambe hi entra ses diferents maneres en que cadascu veu sa foto al seu monitor i el gust personal d l'espectador. En aquest cas on has modificat els tons al teu gust ha de prevaler el criteri d l'autor.