PDA

Ver la versión completa : Cloudy starry night (Torre Sa Nitja)

Antoni Cladera
01/03/2015, 18:37
Quan els ennivolats no et deixen "disfrutar" del tot de la nit...

3088
D4s
14-24mm
iso100
1027"

Lafebre
01/03/2015, 19:20
Molt bona, Toni. M'agrada mooooolt. Només un petit detall, que entenc que és producte del redimensionat per pujar-la, però que a mi em fa mal als ulls: aquest halo a la dreta de la torre. Pel demés, repeteixo, per a mi, molt bona.

Bep Taltavull
01/03/2015, 21:30
Molt bona composició Toni, potser pensaves que seria millor amb estels, però has tret molt bon partit dels núvols.

No m'agrada sa renou del cel... per estar tirada a ISO 100

Fotofindera!!!

Antoni Cladera
01/03/2015, 21:55
Merci Vicenç! S'halo veig que si, que es producte de es redimensionament....
Bep, renou jo no en veig, tal vegada El que veus son els propis estels, no sé... O l'edició en bn....
No se...

Raul Sintes
02/03/2015, 19:34
M'agrada molt com t'ha quedat el cel. També aprecio un petit halo a la torre.

Carlos Silvestre
04/03/2015, 17:21
Foto tremendamente buena...o como aprovechar bien las dificultades del tiempo.
Lo de los "pseudohalos" redimensionando la verdad es que son un incordio.

Joan A. Gomila
05/03/2015, 08:21
M'agrada molt el dinamisme que li dona a la foto els núvols correguts. També m'agrada sa composició, sé que és un lloc "fetiche" per a tu (si em permets s'expresió) vull dir que és una localització on ja hi has anat moltes vegades i sempre en treus bones imatges.

El tema de l'halo que ja han comentat es companys, no tenc gaire clar el motiu pel qual surten aquests halos amb el redimensionat de les imatges, no sé si ens pots donar una mica de "llum" sobre açò, tu que tens més coneixements tècnics.

El tema del renou, no l'havia apreciat de primer moment, jo només el noto a les zones més fosques del cel però no em molesta gaire, ja que com he dit, en un primer moment no ho havia reparat.

Molt bona imatge.

Antoni Cladera
05/03/2015, 09:04
El tema de l'halo que ja han comentat es companys, no tenc gaire clar el motiu pel qual surten aquests halos amb el redimensionat de les imatges, no sé si ens pots donar una mica de "llum" sobre açò, tu que tens més coneixements tècnics.

Els halos en post procés responen sempre a un emmascarament de contrast o anivellament sobre a una zona concreta d'una imatge.
Si aquesta zona és lluminosa es pot notar un lleuger halo. A vegades, en arxiu sense redimensionar, als quals no els hi hem "restat" píxels no és nota, però a l'hora de disminuïr el tamany d'aquesta i de manera important (de 6400px a 800px de costat llarg, per exple), aquest halo, amb l'ajuda d'un enfocament(necessari per altra banda degunt a la disminució de contrst per la manca de píxels) fa que apareixin aquests maleïts halos...

Esper haver aclarit un poquet el tema... difícil en quatre frases per altra banda... ;-)

Joan A. Gomila
05/03/2015, 18:47
Moltes gràcies per s'aclaració, Toni.