Ver la versión completa : Fent calça
Xec Bagur
13/03/2015, 21:49
3129
Francisco Aviles
13/03/2015, 22:01
Simpática , Imatge Xec
s, Avía esta Molt guapa
Xec Bagur
13/03/2015, 22:05
És lo que ténen ses iaies, sempre queden bé!
Jaume Franch
14/03/2015, 00:34
Xec, m'agrada molt la foto.
Crec que si li donéssis un pel de llum al interior, la foto seria mes rodona.
En una cosa coincidim tots, l'avia està molt guapa. Pel que respecta la foto, té alguns punts que no em convencen. La mirada de l'avia "surt" de la foto i deixa un espai molt gran i sense gaire interès per la dreta de la imatge. La veig sobresaturada. Em sap greu…
Xec Bagur
15/03/2015, 19:35
No t'ha de saber greu, Vicenç. Jo estic agraït de totes les observacions que feis de la foto. En cas contrari no la penjaria. Pel que comenta en Jaume, jo no necessit més llum a l'interior. De fet era fosc i s'intueix molt bé el que hi ha dins. En quant a la mirada, pot ser si surt una mica, pot ser no em mirava directament, però l'espai de la dreta a jo personalment no em molesta, ja que deixa veure que es tracta d'una casa i em situa l'àvia a la porta. I saturada... sí, jo també li veig un pèl massa saturada. Pot ser per l'efecte dodge & burn que li vaig aplicar? no ho sé. De totes maneres, gràcies per donar-me la vostra sempre sàbia opinió.:D
Jaume Franch
15/03/2015, 21:48
Xec, si tu la veus be així, retiro la meva proposta.
Carlos Silvestre
16/03/2015, 12:50
Simpático y clasico momento de la señora haciendo calceta.
Joan A. Gomila
17/03/2015, 08:43
Sa mirada de s'àvia em sembla molt simpàtica. A diferència d'en Vicenç jo no la veig sobresaturada encara que si que estic d'acord amb que si la mirada no anàs directe a la càmera sa foto guanyaria.
Per altra banda i no se si és encetar un debat estèril per les vegades que ho hem comentat i no arribam a conclusions gaire clares...és una cosa que em sorpren: la imatge és una imatge gran (2000 px del costat llarg) i en canvi te un pes molt petit i així i tot jo la veig bé i sense que hi manqui qualitat.
Xec Bagur
17/03/2015, 18:56
Joan Antoni, aquesta foto la vaig redimensionar seguint unes instruccions d'una entrada de dzoom, que vaig compartir al whatssap. A jo no me desagrada el resultat, però hi ha qui està en desacord amb aquest article, com el meu amic i mestre Toni. ;)
Bep Taltavull
19/03/2015, 22:37
M'encanta tal cual la presentes Xec... si no hagués mirat a càmera... potse si... o no... Bona!!
Manel Almar
20/03/2015, 08:32
M´agrada com esta.. Bona imatge Xec
Joan A. Gomila
20/03/2015, 09:01
Xec, has provat mai de fer-ho segons el que explic en aquest artícle?
https://www.fotofinde.com/content.php?11-Como-subir-una-foto-al-foro-sin-p%E9rdida-de-calidad
Tot i que ara ja està una mica obsolet per que hem descobert que podem pujar-les amb 2000 px al costat llarg.
Jaume Franch
20/03/2015, 16:19
Xec, has provat mai de fer-ho segons el que explic en aquest artícle?
https://www.fotofinde.com/content.php?11-Como-subir-una-foto-al-foro-sin-p%E9rdida-de-calidad
Tot i que ara ja està una mica obsolet per que hem descobert que podem pujar-les amb 2000 px al costat llarg.
i estem fent proves per pujar-les a més de 2000 pixells...