PDA

Ver la versión completa : Gimnàstica rítmica



Lafebre
27/03/2015, 13:24
El passat dia 14 es va celebrar el concurs internacional bianual de gimnàstica rítmica a Barcelona. Malauradament no hi vaig poder assistir el dia de la competició, però sí que vaig poder atansar-m'hi una estona el divendres per la tarda, durant els entrenaments. L'avantatge va ser que em vaig poder moure amb tota facilitat.

3232ISO 2500
Nikkor 70-200 a 160 mm, f/4,5
1/1000 sec.
+1,0EV

Carlos Silvestre
27/03/2015, 19:22
Tremendamente estética. Por decir algo que, quizás, podría mejorar esta estupenda foto: pelín más de espacio a la izquierda y arriba.

Francisco Aviles
27/03/2015, 22:45
Como siempre, Vicenç estupenda imagen,congelación del movimiento y composición..
Ets un artista :very_drunk:

Cisco Dura
29/03/2015, 15:57
A jo en dona una sensació de dinamisme molt ben aconseguit, preciosa. I per dir alguna cosa potser li falta un pèl d'aire per sa banda de dalt?

Jaume Franch
29/03/2015, 20:28
Excel.lent, Vicenç.
Més que als costats , jo li donaria un pelet d'aire per dalt.
EscarapelaFF 100x

Bep Taltavull
30/03/2015, 20:52
Una imatge molt plàstica i estètica...la trobo una mica massa càlida

Pepe Peñafiel
30/03/2015, 21:59
Vicenç, momentazo el que has captado.
La estética es inmejorable. No sé si te costó mucho conseguir este momento pero esa diagonal de las piernas y la nitidez conseguida en esas condiciones son fantásticas.:very_drunk:

Jaume Franch
30/03/2015, 22:06
jajaja! Condiciones, Pepe, condiciones... ;)

Joan A. Gomila
01/04/2015, 11:55
Una foto xulissima pel dinamisme que transmet i també per la diagonal que formen les cames de la gimnasta.

Si que és cert que li manca una mica d'espai per dalt però en aquest tipus de fotografia on el personatge es troba en moviment constant, crec que aquests petits defectes s'han de perdonar.

EscarapelaFF 40x

Jaume Franch
01/04/2015, 17:09
Una foto xulissima pel dinamisme que transmet i també per la diagonal que formen les cames de la gimnasta.

Si que és cert que li manca una mica d'espai per dalt però en aquest tipus de fotografia on el personatge es troba en moviment constant, crec que aquests petits defectes s'han de perdonar.

EscarapelaFF 40x
No cal "perdonar": Photoshop ens permet ampliar aquest marge sense que es noti l'afegit. Jo ho faria, però en Vicenç és qui mana i no crec que ho vulgui modificar. Però poder, es pot.

Lafebre
01/04/2015, 19:08
Moltes gràcies pels comentaris, companys.

Respecte els marges/espais que molts creieu que hi manquen… mecatxis!. Us creurieu si us digués que això està fet expressament?. M'explico, en fotografia esportiva, a l'hora de disparar s'acostuma a deixar quelcom d'espai per després poder enquadrar al gust. Penseu que aquí no hi ha tres-peus que valgui i s'ha de seguir constantment la gimnasta/tennista/atleta o el que sigui. Per això cal deixar aquest marge. Jo acostumo a deixar el marge suficient perquè un cop enquadrada i retallada em surti com a mínim una imatge de 20x30 cm. En aquest cas, tinc marge per tot arreu, però tenint en compte la posició de la gimnasta, en el moment de reenquadrar vaig deixar una mica més d'espai per davant i per sota, i menys per darrera i per sobre, és a dir, vaig deixar una mica més d'espai en la direcció de la trajectòria de la gimnasta. Puc entendre que per alguns us manqui espai, però jo m'ho vaig estar mirant molt i així és com més m'agradava.

Jaume Franch
02/04/2015, 07:46
Pues, no se hable más.

Francisco Aviles
02/04/2015, 14:32
Amen, Vicenc tens rao, tota per mi...