Ver la versión completa : No, ni...no.....El foro dorm...
AntoniCladera
08/02/2012, 20:44
Eeeeeoooooooo!!!!
Es veu que el fred gela le ànimes!!!!
Mem si ens animam Ff's !!! ;)
pujo una foto un poc difícil.... En Bep és testimoni, ja que ha vist el raw.. de que no hi ha truco que valgui......
Una nit entre estels i ennivolats....
esper que vos agradi...
Els paràmetres són arriscadíssim i la focal i el seu angle de presa.... més!!
salut!!
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11427 5&g2_serialNumber=1
Nikon D700
Nikkor 20mm
f/4
36 sec
iso 1600
Alhambras
:D :D :D
imported_admin
09/02/2012, 00:10
:o :o No puc posar aquí les dues frases que anava a escriure perque podrien ferir la sensibilitat d'algú.
Deixeu-me que apunti un: Jo... Toni!!! [smiley=thumbsup.gif]
Tindré que estudiar detingudament aquests paràmetres i pair-ho.
Enhorabona Toni.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6028& g2_serialNumber=2
beptaltavull
09/02/2012, 09:03
Molt bona foto Toni, ja t'ho vaig comentar l'altre dia. [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]
A tots els que admireu aquesta foto, vos vull dir que dono fe de que, pràcticament no s'ha fet res en PS,
com si fos una fotografia analògica... tal cual ha sortit de la càmera (quasi bé).
CarlosSilvestre
09/02/2012, 10:43
Tienes razón, estamos poco activos...pero sólo en pensar el frío que debía de hacer a la hora en que hiciste la foto...
la foto me gusta mucho, especialmente el contraste entre la luz del fondo y el cielo estrellado, el reflejo en el agua, el faro...Excelente.
VLafebre
09/02/2012, 13:04
Excel.lent foto, Toni. És una d'aquelles fotos que no et cansaries mai de mirar. Té de tot: distribució impecable d'elements dins l'escena, punts d'atracció de la mirada, harmonia... Perfecta combinació de gust i tècnica. Felicitats, Toni.
joangomila
09/02/2012, 14:20
Una fotassa, Toni, em sembla que d'una imatge així tan sols s'en poden fer elogis.
Com que a jo també m'agrada fer fotografia nocturna, voldria saber una mica com has fet el processat de la imatge. Sembla ser que tan sols has utilitzat ACR.
Em crida molt l'atenció que has aconseguit captar un munt d'estels tot i tenir els núvols i la "contaminació lumínica" del sol que anava sortint. Jo, per aconseguir que es vegin més estels acostum a fer un procés amb PS, però sembla ser que a tu açò no t'ha fet falta. Em pots dir en quina situació i fase es trobava sa lluna?
També m'he fixat que els paràmetres de sensibilitat ISO i diafragma son els mateixos que jo acostum a utilitzar per tal de deixar els estels amb poc moviment. Evidentment sa diferència entre la teva D700 i la meva D5000 a nivell de renou és notable. Em podries dir si tu has aplicat cap procés per a reduir el renou o si amb la qualitat que et dona la teva càmera ja n'has tingut prou?
Gràcies i enhorabona.
AntoniCladera
09/02/2012, 15:14
la "contaminació lumínica" del sol que anava sortint :o :o 8-) 8-)
joan Antoni, la llum taronja és la contaminació lumínica des Mercadal ;) El sol es vespre, dorm......
Recepta: Gran angular + diafragma obert + un simple càlcul matemàtic= temps mínim perque els estels no es moguin i n'hi hagi moooolts (com més angular més estels. Com més iso més estels i com més obert el diafragma, més estels.....).... Per tot el demés: màgia fotogràfica
joangomila
09/02/2012, 15:51
Ups, perdó em pensava que t'havies plantat allà abans de sa sortida d'es sol. :-[
En quan al tema de renou, no em dius res, però imagin que tenint la D700 deus dir: renou, què és açò? ;D
AntoniCladera
09/02/2012, 16:13
Alguien dijo ruido, forastero? ;D
PepePenafiel
09/02/2012, 20:40
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Chico, que maravilla. ( a ver si nuestro informático nos pone un emoticono de adoración y reverencia que he visto por ahí y son muy graciosos. En esta lo emplearía Toni.)
Izda y derecha, ambiente frío y cálido por la contaminación lumínica.
Una composición deliciosa y si te parece poco y miras la delicadeza del mar, esa textura aterciopelada pues mira para arriba y el cielo y las estrellas compiten con la parte de abajo.
Esta foto tiene la grandeza del momento, del saber aprovecharlo.
De lo mejorcito que has colgado últimamente ( para mi gusto) y no es que te hayas quedado manco últimamente.
Una duda técnica Toni
¿ la alhambra especial o de la ta normal?.* :D :D :D :D :D
Felicidades.
( ese emoticono de reverencia mahometana pero ya!!!)* ;)
CarlosSilvestre
10/02/2012, 08:44
Había pensado que estaba tomada al amanecer por la situación de la luz, pero si dices que se trata de la contaminación lumínica de Mercadal no me queda más remedio que felicitarte por haber aprovechado tan bien una situación a priori complicada.
joangomila
10/02/2012, 09:41
Había pensado que estaba tomada al amanecer por la situación de la luz, pero si dices que se trata de la contaminación lumínica de Mercadal no me queda más remedio que felicitarte por haber aprovechado tan bien una situación a priori complicada.
Veig que no soc l'únic que s'ha despistat amb sa contaminació lumínica. ::)
mercefranch
15/02/2012, 20:03
jolin, Toni! jo només puc dir: wal.laaaaa......!* :o
antoniasanchez
03/04/2012, 14:14
Des dela meva visió totalment "no professional", M'ENCANTA LA FOTO!!!
LluisSurralles
05/04/2012, 19:49
Senzillament preciosa. El mestre Cladera segueix essent el mestre Cladera. Tant de bò que el FF desperti. Faré el que pugui perque no estigui adormit.