PDA

Ver la versión completa : Tornant a Alaior



joangomila
31/03/2012, 11:10
De sa sèrie de fotos que vos vaig mostrar d'Alaior em quedava aquesta per a mostrar-vos. Inicialment no l'havia editada, ho vaig fer més tard amb motiu de s'exposició col.lectiva d'es Fotoclub Cercle Artístic per tal de tenir alguna foto més abans de decidir-me definitivament per quina presentava a s'exposició. Més quan des de s'organització ens recomenaven que fossin fotos no publicades enlloc.
Personalment, crec que és sa que millor m'ha quedat de tota sa sèrie i açò que en primer terme l'havia descartada. Em fa pensar en aquell passatge de sa Biblia que diu "La pedra que rebutjaven els constructors ara corona l'edifici" (però salvant ses distàncies ;D).
Voltros que en pensau?

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11498 1&g2_serialNumber=1

VLafebre
31/03/2012, 12:05
Coincideixo amb tu, Joan, en creure que aquesta és la millor de la teva sèrie sobre Alaior. La perspectiva és bona i dóna una molt bona profunditat a la foto. El punt de trobada, a l'acadèmic 1/3 del marge lateral, molt encertat. Pel que respecta l'edició, al meu parer, correctíssima (a excepció d'uns halos entre el cel i les teulades a la part dreta). Molt bé, Joan.

imported_admin
31/03/2012, 19:41
La trobo excel.lent, Joan.
Potser hi ha algun punt un pel sobreexposat dalt l'esquerra.
Una nitidèsa que enamora.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=6028& g2_serialNumber=2

PepePenafiel
01/04/2012, 06:50
Sin duda, estoy de acuerdo contigo.
Con Vicenç en los halos de arriba también . ¿has probado a recortar ese marco de ventana que asoma ligeramente en la parte inferior a la derecha?. Aparte quizá haga coincidir el ángulo inferior derecho con el margen de la calzada.
Muy buena Joan Toni.

CarlosSilvestre
02/04/2012, 11:19
Excelente foto urbana con magnífica definición de los edificios. El cielo es lo único que no me acaba de gustar por demasiado colorido.

joangomila
02/04/2012, 20:05
Gràcies a tots pels vostres comentaris i aportacions.

imported_admin
03/04/2012, 10:25
Ara me'n he adonat de la línia de finestra del marge dret. Jo la clonaria.