PDA

Ver la versión completa : Hispano Suiza



Lafebre
12/04/2015, 20:29
Una altra del Ral·li de Sitges. Aquesta parella de "mafiosos" anaven en un extraodinari Hispano Suiza vermell.

3342
ISO 200
Nikkor 24-70 a 29 mm, f/4,5
1/250 sec.
-0,7EV

Jaume Franch
12/04/2015, 21:15
Què bona!
Si fos possible, t'hagués agradat haver enfocat els dos nivells d'atenció?, o ja t'està be que el primer plà estigui desenfocat?.

Carlos Silvestre
13/04/2015, 10:36
Bonny and Clide!

Joan A. Gomila
13/04/2015, 15:08
A jo m'agrada sa idea de deixar es fars del vehicle desenfocats.

Veig zones amb tonalitats sèpia que em fa la impresió que son fetes aposta, és així?
També veig una linea sospitosa damunt el cantell del vehícle blau de l'esquerra emoticon 0630

Francisco Aviles
13/04/2015, 22:58
Molt bona, Vicenç a jo m´agrada aixi com esta

Lafebre
14/04/2015, 19:35
Gràcies companys.

Jaume,
Els fanals están desenfocats expressament. Vaig tenor temps de fer proves i també la vaig fer amb els fanals enfocats, però vaig veure que guanyaven massa protagonisme i llavors (i fent servir l'encertada expressió d'en Carlos :)) costava més de dirigir la mirada cap a Bonnie & Clyde. Però vaja, això ja són més qüestions de gust personal; a algú li pot agradar més així i a d'altres més amb els fanals enfocats.

Joan A.,
Sí Joan, és fet a posta. Però no és només en algunes zones, sinó que és tota la foto que té aquesta lleugera tonalitat.

I sí, tens raó, es veu una línia per sobre del cantell del cotxe blau. Allí hi havia un vigilant de seguretat amb armilla groga que cantava molt i, en eliminar-lo, no me'n vaig adonar que no havia rematat bé la feina, grrrrrrr….!!!!. Gràcies per fer-me'n adonar, Joan. :very_drunk:. A veure si demà arreglo l'original.

Cisco Dura
15/04/2015, 16:15
Una volta explicat Vicenç aquests detalls, m'encanta aquests tons (sèpia) i el fet de desenfocar els fars del cotxe. Bona observació de Joan A. referent aquesta linia

Juan Cuadros
15/04/2015, 18:35
Otra magnifica foto del tema.....lastima que la chica no tenga otra posición de la cara mas atractiva. Para mi gusto claro!!.

Bep Taltavull
17/04/2015, 21:00
Uy!! aquesta se m'havia quedat enrrera...

Crec que ja t'ho han dit tot, en general molt bona. :very_drunk: