PDA

Ver la versión completa : 5 fins aviat



VLafebre
29/03/2012, 17:46
Salida 5 de un centro comercial

D700 a ISO 800
Nikkor 24-70 a f/8, 45 mm
1/25 sec.
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11495 4&g2_serialNumber=2

beptaltavull
29/03/2012, 22:28
M'hauras de perdonar Vicenç, però jo hi veig una lleugera dominant vermellosa a quasi tota la foto.
Ufff! hem pensava que l'oftalmòleg em trobaria greus problemes de vista, però si aquesta dominant la puc veure... no he d'estar tant malament... :D :D :D

Bromes a part, és una d'aquelles fotos que du el teu segell personal.
Ben vista Vicenç [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]

imported_admin
30/03/2012, 09:20
1. Seguint la opinió de'n Bep, segueix quedant clar que la teva visió fotogràfica "no perdona".
2. Em sorprèn que anessis a una botiga òptica. No voldria pensar que hi has anat preocupat per la* teva facilitat en veure dominants a les nostres fotos. Prefereixo pensar que hi has anat per emprobar-te unes Polaroid. ;)

PepePenafiel
30/03/2012, 16:40
Me adhiero, lleva tu sello inconfundible.
Es una foto urbana realmente destacable.
¿cual es la historia de esta imagen Vicenç?. ¿como te surgió la idea?

joangomila
30/03/2012, 18:04
M'adhereixo als comentaris dels altres en quan a que és una molt bona foto que només en tu ets capaç de "veure". Enhorabona.

VLafebre
31/03/2012, 12:39
Gràcies pels vostres comentaris, xicots.

Pepe, la historia de esta imagen y su idea es la mar de tonta y por casualidad. Es en centro comercial Les Glòries, en Barcelona y debía hacer unas fotos en las cercanias. Cuando acabé, tenía cierta necesidad fisiológica, así que opté por entrar en el centro comercial (por primera vez). Al salir para coger el coche, "me encontré" con la foto. Así de tonto, Pepe.

PepePenafiel
01/04/2012, 06:52
De tonto nada, pasaste por allí y además "preocupado en ciertos menesteres" y aún te dio tiempo de desenfundar la cámara.
El buen fotógrafo nunca descansa.
Es una imagen que muy pocos hubiesen visto y aprovechado. Felicidades. ;)

CarlosSilvestre
02/04/2012, 11:23
Otra lefevriana para degustar. Eres el rey delas fotos urbanas. Esta (también) me gusta.