PDA

Ver la versión completa : Robadones 3



Joan A. Gomila
20/04/2015, 16:02
Amb aquesta tercera foto de sa pedrera de Robadones don per acabada sa mostra de fotos que vaig fer amb motiu de sa visita d'es Fotoclub d'es Cercle Artístic en aquest indret.

3408

Pd: Veig que ets altres membres de FF que hi eren a sa sortida no n'han penjada cap i no crec que sigui per que no els hi hagin quedat bé. A vam si vos animau, que sa llum era molt bona allà dintre per fer fotos.

Juan Cuadros
20/04/2015, 16:46
Hola Joan A. Llevas razón se han puesto pocas fotos de esta salida, yo mismo tengo algunas preparadas.....pero después de ver las tuyas casi no me atrevo. Esta me gusta mucho,
creo que es una buena composición y muy bien trabajada. Enhorabuena.

Carlos Silvestre
20/04/2015, 17:30
Excelente trabajo con luces y sombras. Es sugerente.

Jaume Franch
20/04/2015, 17:55
A aquesta foto em passa com a moltes altres, des de que el monitor on les veig és el del Mac. La qualitat és iqüestionable, però mai sé si la llum que veig és la correcte.
Com deia, en aquest cas trobo a faltar un pel de llum a zones fosques de la propia barca. Però admeto que segurament vosaltres ho veieu correctament.
Esperaré més comentaris.

Molt bona cloenda amb aquesta foto, JoanA.

Lafebre
20/04/2015, 20:15
La trobo molt bona. Coincideixo plenament amb en Carlos pel que fa les llums i les ombres. Molt bones textures. Jo la veig de meravella.

Bep Taltavull
21/04/2015, 21:43
Bona foto Joan, m'agrada el contrast de les llums i ombres, la veig be en els dos extrems... bones textures i composició encertada.

Pepe Peñafiel
26/04/2015, 10:46
No puedo añadir mas que mi mas sincera felicitación por ese gran trabajo de luces-sombras y desde luego destacables las texturas también.