PDA

Ver la versión completa : Al.lots pescant

joangomila
30/03/2012, 19:27
Després de veure sa foto de Son Saura que ens va presentar en Raul fa uns dies, em va recordar que fa unes setmanes vam anar a fer una volta per aquella zona i desde sa platja de Bellavista vaig fer varies fotos. Una d'elles és la que vos public. Em va cridar s'atenció aquesta colla d'al.lots que estaven pescant des de ses roques i em va recordar que quan jo tenia la seva edat també hi anava amb ets amics a pescar. S'hora era dolenta ja que es sol queia a plè i per altra banda no soc gens donat a fer fotos de persones, és un tipus de fotografia que em costa molt de "veure" tot i que he de reconeixer que hi ha fotografs que tenen molta manya per a fer fotografia de persones.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11497 3&g2_serialNumber=1

Fabricante NIKON CORPORATION Modelo NIKON D5000
Valor de Apertura f/8 Espacio de Color sRGB
Valor de Exposición Bias 0 EV Programa de Exposición Manual
Flash No Flash Longitud Focal 35 mm
ISO 200 Velocidad de Obturador 1/250 sec
Fecha/Hora jue 01 mar 2012 13:36:56 CET IPTC: Derechos de Autor Joan A. Gomila
Alto de la Imagen EXIF 1024 pixels Software Adobe Photoshop CS4 Windows

beptaltavull
30/03/2012, 20:22
La foto no em diu gran cosa, però veig una imatge ben composada i suau.

Potser al cel hi faltaria alguna cosa que doni una mica de vida.

Crec que al mar li pots treure més textures... ::) ::) ::)

joangomila
30/03/2012, 22:29
Mira que tens vista, punyetero!!! La mar és s'única zona que no he tractat separadament, tan sols l'he tractada inicialment amb ACR.
Coincideixo que al cel li faltaria algún núvol, però feia tan bon dia que gairebé no n'hi havia >:(.

joangomila
30/03/2012, 22:52
Millor, ara, la mar?

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11497 7&g2_serialNumber=1

VLafebre
31/03/2012, 12:13
És el que té, Joan, això d'anar a fer fotos al migdia... o quasi. És la pitjor hora.

joangomila
31/03/2012, 12:48
I que ho diguis Vicenç, però el dilema sempre és el mateix: o no fas fotos o les fas atenent-te a ses conseqüències. >:(

imported_admin
31/03/2012, 19:31
Veig una imatge molt agradable i amb una nitidesa excel.lent.
La segona versió em fa dubtar per la "duresa" en el contrast del mar. Potser un entremig...

PepePenafiel
01/04/2012, 06:55
Mediodía y en Mediterráneo es un momento tremendo para la fotografía.
A mi tampoco acaba de convencerme el contraste segundo del mar por lo duro.