PDA

Ver la versión completa : Maquillatge Holi



Lafebre
26/04/2015, 11:32
Aquí tenim el retrat de dues amables participants en el festival, degudament "maquillades" amb els colors Holi. Jo no vaig acabar tan maquillat, però com que el contacte amb els participants a l'abarrotada explanada era inevitable, ja us podreu imaginar com vaig sortir després de tres hores.

3457
ISO 400
Nikkor 70-200 a 120 mm, f/3,5
1/1250 sec.

Carlos Silvestre
26/04/2015, 18:47
Bonito retrato de dos guapas chicas. Colorido espectacular.

Xec Gomila
26/04/2015, 21:24
bona colaboracio ... i bona fotografia final...

Lafebre... sols 'retallar / reencuadra las fotografias que comparteixas ..?. (avam... me referesc per ej. ... aquesta... al mirarla me sembla que l'original era més completa -.... o per contra cuant encuadras ja intentas el final de la mateixa..?

!graciess

Francisco Aviles
26/04/2015, 22:19
Molt bona i colorida imatge,Vicenç

Guapas ellas...

Pepe Peñafiel
27/04/2015, 05:54
El colorido realmente es precioso pero la toma , llena totalmente de las dos protagonista, lo inunda todo.

Lafebre
27/04/2015, 15:39
bona colaboracio ... i bona fotografia final...

Lafebre... sols 'retallar / reencuadra las fotografias que comparteixas ..?. (avam... me referesc per ej. ... aquesta... al mirarla me sembla que l'original era més completa -.... o per contra cuant encuadras ja intentas el final de la mateixa..?

!graciess
Xec, el fet de retallar o no les fotos depen sempre de cada foto. Cada foto és única i el que està bé per una pot no estar-ho per una altra. Està clar que aquesta està retallada perquè no conserva les proporcions del format del sensor 1:1,5. Vaig creure que la foto final tenia més força si els ulls (ulleres, en aquest cas) els situava a 1/3 (aprox) del marge superior i les boques a 1/3 (també aprox) del marge inferior. En aquest cas, si part dels caps queden escapçats o hi ha poc espai per sota de les dues cares no m'amoïna gens. Però, com sempre, això és qüestió de com cada autor veu la foto final.

Bep Taltavull
27/04/2015, 20:36
Molt bona imatge Vicenç, bones proporcions en l'enquadrament.

Fotofindera!!