PDA

Ver la versión completa : Neix un dia nou



Bep Taltavull
25/05/2015, 09:13
Vos porto una fotografia tal cual va sortir de la càmera amb els ajustaments que volia abans de disparar.

Eren devers les 06:15h i estava a punt de sortir el sol...

Vaig aprofitar per provar el nou filtre de 10 passos.

3660

Jaume Franch
25/05/2015, 09:32
La trobo una preciositat.
El que no sé valorar és si el que has aconseguit és ajustar-te al que veies en aquell moment o donar-li unes llums al teu gust.
Aquests vermells em sorprenen.

-------

M'he de comprar un ND400, crec que és de 9 passos, m'aconselles un de 10?

Lafebre
25/05/2015, 13:07
Una veritable meravella, Bep. Felicitats!! :very_drunk:

Xec Gomila
25/05/2015, 19:28
Hola Bep, fantastica!. m'agrada aquesta tonalitat suau que transmet en mirar-la

.. cuant dius: 'tal cual va sortir de la càmera amb els ajustaments que volia abans de disparar', te refereixes a que aquesta que as pujat es el JPG de la camera, (si es que disparas en RAW y JPG), o per contra aquesta esta pasada per Camera Raw ....i convertida a JPG... (supos que me explic_?..

Francisco Aviles
25/05/2015, 19:44
Molt bona , bonísima ,pero no veig massa naturals eles tons de seis roques,de tot es maneras m,agrada

Bep Taltavull
25/05/2015, 21:25
Hola amics... anem per parts... aquesta fotografia és el JPG directe de la càmera, tant sols hi he corregit la distorsió de lent i l'he redimensionada per pujar-la.

He de dir que quasi bé mai, per no dir... mai, intento plasmar feelment el que veig, si no que intento crear atmósferes, transmetre sentiments, sensacions, o alguna altra cosa... la fotografia científica no és el meu fort...

En aquesta concretament vaig pujar la temperatutura de color a algo més de 8.000K, i vaig incrementar la saturació en un punt.

Pens que aquests paràmetres juntament amb la llarga exposició ajuda a crear una atmósfera de serenor, crec que la calidesa d'una imatge sempre transmet més pau que una de freda...

PD: Quan hi torni em ficaré a l'aigua per intentar esquivar la roca de l'esquerra... el dia de la presa no anava preparat...

Jaume Franch
25/05/2015, 23:39
M'ha anat molt be saber la teva filosofia iconofràfica.
És Imprescindible coneixer-la per poder apreciar el teu art.

Francisco Aviles
26/05/2015, 09:16
Molt bé, Bep un ha de fer, com tu dius el que li agradi, encara que de vegades no li agradi als altres

Raul Sintes
27/05/2015, 18:14
Sorprenent fotgrafia, estàs demostran que dominas sa teva càmera, m'agrada molt el resultat del teu experiment.

Juan Cuadros
27/05/2015, 18:40
La encuentro preciosa Bep. Con la primera mirada me pareció que el tono subido de las rocas era debido al ND, pero viendo que la tonalidad del cielo no ha subido y después de leer tu comentario de respuesta
lo entiendo perfectamente. Me gusta.

Bep Taltavull
27/05/2015, 21:04
Gràcies companys.

Jaume, m'havia oblidat de contestar-te sobre els filtres, cadascú deu tenir algún sistema diferent, però des de que m'he acostumat als quadrats/rectangulars ja no utilitzo els de rosca... bueno... em queda el polaritzador.

M'encanta l'Haida 100x100 de 10 passos, però quan l'economia ho permeti em penso conprar el de 6 passos i el de 3 passos, crec que així és ideal.

Raül, gràcies pel comentari, però... no era un experiment...jajaja era el que buscava :very_drunk:

Juan, te agradezco tu comentario y celebro que te guste, este ND que tengo ahora apenas deja dominantes y tengo más margen de maniobra.

Antoni Cladera
28/05/2015, 08:49
Denota calma si!
Bona feina Bep.
Jaume l'ND 400 exactament són 8 passos i 2/3.
Tant Haida com la nova tendencia de Hitech amb el seu Firecrest són boníssims.
Jo tenc els dos: (de vidre i quadrats)
Haida de 6 passos i Firecrest de 10 i n'estic realment satisfet.
Les solap amb el degradat Hauda de 3 passos tbe de vidre o un hitech invers de tres passos tambe pero de resina.
Pensa:
Vidre amb vidre: no dominants
Vidre amb resina: no dominants
Resina amb resina: dominants segur
Aixo no vol dir que no m'agradi jugar amb les dominants a vegades.

I directament a la teva pregunta:
Millor 10 que 8 i 2/3, pero millor un de 10 i un de 6.

Cisco Dura
28/05/2015, 11:42
Bep, vas saber transmetre amb aquest paràmetres, una gran serenor. Encara que els tons vermellós de les roques no m'acaba de fer, però .....

Jaume Franch
28/05/2015, 11:45
Companys, em costa entendre i, per tant, decidir què vull del que m'esteu informant.
Del que m'heu dit em queda aquesta idea : Comprar-ne un de 6passos i un de tres, Haida.
Rellegiré els vostres comentaris, a veure si m'aclaro.
Gràcies!.

Carlos Silvestre
28/05/2015, 12:08
Es una foto espectacular se mire como se mire.

Tito Felix
28/05/2015, 21:36
Trob que, si volies transmetre serenor amb aquesta fotografia, ho has aconseguit del tot!!!!! M'agrada tant que esper no tardis molt en posarte dins s'aigu i captarla desde unaltre perspectiva!!!! Gracies Bep !!!!

Toni Acosta
29/05/2015, 11:15
Si tu trobes una manera de fer fotos que t'agradin ben vingut sigui per que això és del que es tracta. Per a mi molt bona foto

Pepe Peñafiel
31/05/2015, 19:06
Bep, hace varios días que miro tu fotografía y cada vez me gusta más.
Sobretodo tu trabajo en escena

Bep Taltavull
02/06/2015, 15:13
Gràcies companys... prefereixo dedicar-hi mitja hora a la presa que no mitja hora a l'ordinador... jajaja