PDA

Ver la versión completa : Una més d'Alaior



joangomila
04/03/2012, 12:01
Abans de penjar sa nocturna de sa naveta, vos deixo aquesta altra també d'Alaior per que és en sa que estava treballant ara i, de moment, la dono per definitiva a falta de que algú de vosaltres em sugereixi alguna cosa més.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11474 9&g2_serialNumber=1

imported_admin
04/03/2012, 19:17
Alt contrast ben resolt.
Tal vegada, si l'hagués de repetir, procuraria que la PDC agafés també el primer pla.

VLafebre
05/03/2012, 14:22
Coincideixo amb en Jaume, ben resolt l'alt contrast de l'escena. M'agrada el punt des d'on s'ha pres la foto, amb el pas zebra en primer terme i la profunditat que dóna el carrer, buit de gent.

beptaltavull
06/03/2012, 20:17
Estic d'acord amb els comentaris anteriors, només em fa falta el primer pla enfocat

PepePenafiel
06/03/2012, 21:08
Aparte de lo bien resuelta que esta el rango dinámico ( ¿es una sola exposición?) la gracia está en el paso de peatones que da esa PFC .

joangomila
07/03/2012, 08:15
Si, Pepe, es una sola foto.
Teniu raó amb el tema de la pdc però quan m'en vaig adonar ja l'havia processada i la vaig voler penjar igualment. De vegades em costa a l'hora de fer la foto el veure quin és o serà el punt d'interés de la foto i segurament per això em vaig equivocar amb la zona enfocada.