PDA

Ver la versión completa : Proves. Vaselina



Cisco Dura
06/06/2015, 15:34
En primer lloc des d'aquí vull donar les gràcies a Jaume Franch, vaig tenir un petit problema per poder connectar-me a Fotofinde, i amb el seu ajut, torn tenir la possibilitat de participar en aquest foro.

El que avui present és una petita serie de fotografies, que probablement pel seu tema podien anar al tema de la primavera, però les expòs aquí, ja que vaig aplicar una tècnica que vaig llegir per internet, que consisteix a posar vaselina damunt l'objectiu. Possiblement els efectes podrien aconseguir-se amb el photoshop, o algun filtre, però a falta de saber-ne més. M'agradaria la vostra opinió, com també fer-les, millorar-les, idees, no sé...

37253732 Aquesta refredant un pel sa temperatura

Jaume Franch
06/06/2015, 23:10
Celebro que tornis a estar en marxa, Ciscu.
La foto que presentes m'agrada força.
Diria que li falta un pel de llum( o és el meu monitor) i m'agradaria saber si refredant un pel la temp. de color milloraría.
Ja sé que no es pot evitar, però aquesta zona fosca central desdibuixa l'aire i el color que li dona la resta de foto.

Repeteixo, m'agrada força.
Ah!, la segona imatge ja no m'agrada tant.
Apart de tot, m'encanta que experimenteu amb noves tècniques (aquesta és antiga) i jugueu amb les imatges.

Carlos Silvestre
07/06/2015, 15:57
Buen y creativo trabajo Cisco. Te han quedado mejor que mis intentos con vaselina en el campo de la fotografía:cool:

Francisco Aviles
07/06/2015, 15:58
La Vaselina, Hace milagros... en muchos campos.
Buena Imagen Cisco..

Bep Taltavull
08/06/2015, 16:20
Bona experimentació... es poden aconseguir molts d'efectes diferents jugant amb les formes que li pots arribar a donar a la vaselina.

Lafebre
08/06/2015, 19:50
Sempre va bé fer proves, invents… ser inquiet, vaja. Suposo que no vas aplicar directament la vaselina sobre l'òptica, no?. Ja que ho demanes, com a idea, et diré que fa mooooooolts jo ho vaig estar practicant aplicant la vaselina sobre un vell filtre UV, però donava més gruix de vaselina als voltants que no pas al centre, i distribuïda de forma no geomètrica. S'utilitzava per donar suavitat a retrats femenins.