PDA

Ver la versión completa : Xof!!!



mercefranch
01/03/2012, 19:00
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11471 3&g2_serialNumber=3

AntoniCladera
01/03/2012, 19:31
Hola Mercè!!
Bon exercici de velocitat d'obturació!
Com a comentari per anar millorant, fixa't amb la part de dalt... embulla molt... Els reflexes, ben aconseguits, però el camí i els pals de llenya estan massa tallats.
LLevant un poc d'abaix deixaves a la vista el resta de fotograma.(quan la vas fer, clar)
De totes maneres, bona foto!
(Xula la cita de Cartier-Bresson). Estimar la fotografia és això...
Salut!
;)

mercefranch
01/03/2012, 19:41
Gràcies Toni! estic d'acord amb el que em dius de que embulla molt la part de dalt. El que m'ha passat es que jo volia enfocar tota la foto, però no he tingut prou profunditat de camp i he hagut de retallar el paissatge de dalt perque quedava desenfocat i no m'agradava... :(

VLafebre
01/03/2012, 20:28
No crec que calgui afegir res més després de l'encertat comentari d'en Toni i la teva resposta, Mercè. La manera d'anar millorant és fer com més fotos millor, així que.... a "cremar" la càmera!

victormijares
01/03/2012, 21:52
Mercè eres osada, este estilo suele ser bastante complicado, debido a que no sabemos donde enfocar ni que velocidad poner en la cámara, poco a poco le iras cogiendo el truquillo.

Te aconsejo que en casa, algún día pruebes ha hacer fotos a gotas cayendo en algún recipiente. Yo lo hice y la verdad es que con la tontería aprendes mucho.

Saludos

beptaltavull
01/03/2012, 22:08
Molt bé Mercè, quan tenim una jugueta nova, primer s'ha d'experimentar... i aquesta es una bona forma. ;) ;) ;)

PepePenafiel
02/03/2012, 17:37
No de puede ser más oportuna Mercè. Muy buena imagen de alta velocidad.Si le haces caso al "mestre Toni" mejorarás la imagen.
De todas maneras los reflejos que has conseguidos son muy buenos y dada la dificultad de la imagen es muy destacable.
Flelicidades. Ya sabes sigue....sigue....no pares...sigue ...sigue. ;)

CarlosSilvestre
02/03/2012, 17:58
Es una foto que me gusta conceptualmente. ¿Quién o qué se ha zambullido?

mercefranch
04/03/2012, 11:53
Yo encantada de que me corrijan cualquier cosa y de probar-lo! :)

Por cierto carlos, lo que se zambullió fue un bichejo único en favaritx, creo que se llama... pedrusco de pizarra jajajajaja ;) ::)