PDA

Ver la versión completa : Esculls a sa platja....

Tito Felix
11/06/2015, 21:08
Dia 1 de Març a les 7 d'es mati. Sa Mesquida, record que feia una mica de vent i prou fred. Iso 100...f/14....20 sg d'exposició...

3757

Jaume Franch
12/06/2015, 11:34
Preciosa. Uns colors deliciosos.
Vas evitar la Torre?.

Tito Felix
12/06/2015, 14:48
Preciosa. Uns colors deliciosos.
Vas evitar la Torre?.
Si Jaume, en aquesta foto vaig voler donar tot es protagonisme i centrar tot l'interés amb les tres roques que havia be devant de sa platja. Ara te puc dir que a les altres 10 ó 20 fotos que vaig fer, sa torre ès es principal protagonista.

Lafebre
14/06/2015, 12:58
Preciosa, Tito. Coincideixo amb en Jaume, uns colors d'una gran delicadesa. Un cop dit això, una pregunta. Per què li has donat aquest format més "panoràmic" del que et dóna el sensor. De vegades, això està bé, però en aquest cas crec que el format 1:1,5 mantenint el marge dret allà on és, la composició de la foto guanyaria a l'eliminar l'espai "quasi buit" de l'esquerra. És només una qüestió de criteri personal i, com he comentat abans, una preciosa foto.

Carlos Silvestre
14/06/2015, 17:12
Destaco las tonalidades. En cuanto al tema del recorte y ya puestos a hacerlo y dejar el formato horizontal, yo lo hubiera hecho también por abajo a fin de dar aún más protagonismo a las rocas, tal y como querías hacer. Pienso que la composición estaría más equilibrada. Es una pena que la roquita del horizonte no sea más grande pero ahí no se puede hacer nada.

Tito Felix
16/06/2015, 16:48
Gracias a todos por los comentarios, me haceis ver cosas que al principio no he visto. En cuanto al tema del formato, lo unico que pretendia era acercarme un poco mas a las rocas, cortando la foto un poco por la izquierda y por abajo. Como bien dice Carlos, podria haberla cortado un poco mas de abajo. En cuant el teu comentari Vicenç, no se si l'acab d'entendre. Si deix es format 1:1,5 el espai de la esquerra buit no seria mes gran???? Perdona pero de vagades em costa entendre els temes tecnics....Gracies!!!!

Lafebre
17/06/2015, 17:37
Gracias a todos por los comentarios, me haceis ver cosas que al principio no he visto. En cuanto al tema del formato, lo unico que pretendia era acercarme un poco mas a las rocas, cortando la foto un poco por la izquierda y por abajo. Como bien dice Carlos, podria haberla cortado un poco mas de abajo. En cuant el teu comentari Vicenç, no se si l'acab d'entendre. Si deix es format 1:1,5 el espai de la esquerra buit no seria mes gran???? Perdona pero de vagades em costa entendre els temes tecnics....Gracies!!!!
Tito, intentaré explicar-me. El format 1:1,5 vol dir que per una mida d'un centímetre (per exemple) de costat vertical, tenim l'altre costat (en aquest cas, l'horitzontal), que ens farà 1,5 cm. Val fins aquí?. Vaig dir 1:1,5 per dir una proporció que a tots ens és familiar, ja que és la mateixa proporció que ens ve del famós "pas universal" d'èpoques passades, que feien 24x36 mm (36:24 = 1,5) i que avui dia utilitzen càmeres de format FF. La teva foto te unes mides de 21 x 12 cm aprox. Si fem la mateixa operació amb aquests valors, veurem que 21:12 =1,75, es a dir, que per cada centímetre de costat vertical en tindrem (en tenim) 1,75 de costat horitzontal enlloc de només 1,5. Si?

Esclar, vaig dir format de proporció 1:1,5 per donar quelcom orientatiu, però pot tenir la proporció que més t'agradi. La idea era només assenyalar que "sobrava" espai per l'esquerra i que, al meu criteri, la foto no estava prou equilibrada de volums. Res més.

Xec Gomila
18/06/2015, 16:23
m'agrada la distribucio dels elements, per el meu gust... un pel fosque

Salutacions...

Pepe Peñafiel
21/06/2015, 11:28
Colores y exquisita sedosidad del agua.

Cisco Dura
28/06/2015, 15:12
Aquests tons i les textures les trob molt encertats.

Bep Taltavull
29/06/2015, 17:40
Potser els negres un pel "passats" (al meu monitor) però m'agrada tal cual. Bona imatge

Juan Cuadros
29/06/2015, 20:02
Una buena foto. Me gusta.

Joan A. Gomila
01/07/2015, 14:35
M'agraden molt les tonalitats del cel i de l'aigua. Aixecar-se d'hora per anar a fer fotos gairebé sempre té premi, com en aquest cas.

El que més m'ha cridat l'atenció sense haver llegit els comentaris dels companys, ha estat el tema de la composició, a jo també em sembla, com ja ha comentat en Vicenç que a l'esquerra hi ha massa espai buit i fa que el pes de la imatge estigui repartit només entre el centre i la part dreta, per aquest motiu jo hauria retallat una mica més el marge esquerra per equilibrar més la imatge i donar major protagonisme a ses roques que sobresurten de l'aigua.