PDA

Ver la versión completa : Tarde apacible



beptaltavull
27/02/2012, 22:51
El sábado por la tarde... que tenia un rato, me fuí por ahí a dar un paseo para empaparme de ese solecito que tanta falta me hacía. [smiley=bath.gif] [smiley=bath.gif] [smiley=bath.gif]
Evidentemente me llevé la cámara y esto es lo que conseguí al atardecer.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11468 4&g2_serialNumber=2

NIKON CORPORATION* Modelo* NIKON D700*
Valor de Apertura* f/9* Espacio de Color* Uncalibrated*
Valor de Exposición Bias* 0 EV* Programa de Exposición* Manual*
Flash* No Flash* Longitud Focal* 24 mm*
ISO* 200* Velocidad de Obturador* 1/60 sec*
Fecha/Hora* sáb 25 feb 2012 18:12:46 CET* IPTC: Derechos de Autor* BEP TALTAVULL*
Alto de la Imagen EXIF* 1024 pixels* Software* Adobe Photoshop CS5 Windows*

CarlosSilvestre
28/02/2012, 14:17
Bonito cielo Bep!

AntoniCladera
28/02/2012, 14:24
Bona combinació de colors i temperatures per donar protagonisme a aquest cel.
La composició..... no me fa.... Tal vegada per falta d'elements... no sé... és molt personal... ;)

Què bé aquesta carregada de piles solar!!!

salut!!

victormijares
28/02/2012, 16:16
A mí me gusta, incluso esa falta de elementos creo que es la clave de esta foto.
Felicidades Bep

PepePenafiel
28/02/2012, 20:18
Buena Bep.
Cielo muy bueno y la luz de la parte terrestre muy sugerente y cálida.
Y encima solecito... ;)

joangomila
28/02/2012, 21:08
Jo ja et vaig comentar que em semblava que hi manca una mica més de terra (ja em vas contestar que al lloc on et trobaves ses limitacions d'una pared no et donava per més) i que potser, els colors estaven una mica massa saturats.
En qualsevol cas la foto, i sobretot el cel, m'agrada bastant.

beptaltavull
28/02/2012, 21:48
Gràcies companys pels vostres comentaris... no vaig voler incloure més elements per no restar protagonisme al cel.
La foto està revelada amb ACR i amb objectes inte·ligents en PS, tan sols una capa per ajustar els nivells del cel i una altra pel contrast.
Li estic agafant gust al revelat... [smiley=thumbsup.gif]

VLafebre
29/02/2012, 13:09
Trobo que aquesta fotografia representa molt bé allò de que "quan cal", s'han de trencar les regles. Si aquí s'hagués seguit escrupulosament la regla de que l'horitzó ha d'estar a 1/3 d'un marge, la foto hagués perdut força. Molt bé, Bep.

Això sí, el blau fosc del cel el trobo una mica massa saturat.

beptaltavull
29/02/2012, 19:22
Trobo que aquesta fotografia representa molt bé allò de que "quan cal", s'han de trencar les regles. Si aquí s'hagués seguit escrupulosament la regla de que l'horitzó ha d'estar a 1/3 d'un marge, la foto hagués perdut força. Molt bé, Bep.

Això sí, el blau fosc del cel el trobo una mica massa saturat.

Gràcies Vicenç, aquesta era la meva intenció, donar tot el protagonisme al cel.

Potser sí que el blau estigui una mica saturat, però no ho he fet expressament, bueno si, però no amb saturació,
sino amb nivells. He fet la prova de desaturar-lo i realment queda millor.