Ver la versión completa : El triangle vist des de la Cucanya
Jaume Franch
04/07/2015, 12:59
El triangle format per La Lluna-Jupiter i Venus. Tot i que, els altres estels / astres segur que discutirien aquesta figura geomètrica si els comptessim a ells, que també hi eren.
Be, filosofia astronòmica apart, pujo aquesta foto per varis motius: Un, perque l'he pujat a Instagram i em sabia greu no fer-ho aquí.
L'altre, perque en aquesta foto crec que varem aconseguir una difícil il.luminació de l'alsina que ens va fer de referència tota la nit.
I un motiu més: per anar aprenent amb els vostres comentaris.
Foto feta amb companyía d'en Carlos i de'n Raül.
3859
Nikon D750 - 24-120mm - ISO1600 - f/11 - 15seg.
Carlos Silvestre
04/07/2015, 14:37
La encuentro con una iluminación pobre ¿No tienes otras con mejor luz en el árbol?
Jaume Franch
04/07/2015, 14:39
La encuentro con una iluminación pobre ¿No tienes otras con mejor luz en el árbol?
Precisamente la subo porque me parece una iluminación acertada, de las pocas que conseguimos !!!
Veo que no coincidimos.
De todas formas, es MUY probable que la iluminación de diferentes monitores favorezca esa discrepancia.
No te lo tendré en cuenta. :rolleyes:
Bromas aparte: te sugiero que vuelvas a ver esta foto esta noche en el mismo monitor.
Por cierto: qué mejor motivo que éste para comparar la misma imagen en nuestros monitores, uno al lado de otro; eh, Raül?.
Joan A. Gomila
04/07/2015, 16:21
Veig varies coses a comentar sobre sa foto, així que anem pas a pas....
En primer lloc, tot i que veig sa foto des de es portàtil, em sembla que la iluminació de s'alzina és força encertada. Ja saps que a jo m'agrada que a ses fotografies nocturnes es noti que era de nit i aquí es veu de manera força clara que hi era.
En segon lloc, amb filosofia astronòmica de banda, compositivament m'agrada molt. Tenc sa sensació que sa lluna està passada de llum, tot i que no ho he comprovat i, en cas de fos així, tampoc em semblaria que fos una errada.
Una altra cosa que m'agrada molt és que em sembla que sa renou està força contiguda, supòs que segueixes emprant la reducció de renou en càmera, és així també en aquest cas? Li has llevat també renou durant l'edició?
Finalment, a la zona superior de la vegetació de la banda dreta de l'alzina hi veig unes ombres sospitoses com si fos deguda a una selecció mal feta, cosa que m'extranya sabent lo meticulós que ets processant ses fotos.
Crec, que per ara, açò és tot, ja aniràs responent al que he plantejat.
Pepe Peñafiel
05/07/2015, 11:51
Personalmente me gusta este árbol en cuanto a luminosidad ( Carlos los macqueros siempre nos apoyamos por sectarismo), la temperatura me gusta mucho.
Veo que te vas haciendo noctámbulo,así empezó Nosferatu.:cool:
Bona composició i bona edició!. Jo veig la il·luminació "en su punto".
Carlos Silvestre
05/07/2015, 19:18
Pues soy el raro...:confused: Creo que la iluminación del árbol es plana, no aporta volumen, no hace justicia a la encina. Ahora, si el único propósito es el astronómico (el triángulo del "ojo de Dios"),pues vale.
Bep Taltavull
05/07/2015, 20:05
Estic totalment d'acord amb en Carlos, la il·luminació de l'arbre em sembla insuficient, una mica planera i massa freda... qüestió de gustos suposo.