PDA

Ver la versión completa : Tarda plujosa

Lafebre
06/07/2015, 19:20
La pluja intermitent d'aquella tarda impedia fer segons quines coses, en canvi va regalar una llum fantàstica per fer fotos.

3873

ISO 1250
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/8
1/640 sec.

Jaume Franch
06/07/2015, 20:57
Un contrallum dificilet, no?

Molt guapa, Vicenç!.
EscarapelaFF 40x

Pepe Peñafiel
09/07/2015, 15:58
Si que es difícil esta imagen , sí . Y esta resuelta de manera fantástica.
Le encuentro un defecto. Sus antecesoras del viaje.
Estoy seguro no le hace justicia la posición en la que la has subido.
Que especiales son los días de lluvia cuando para y puedes salir a pasear con tu cámara.

Lluis Surralles
09/07/2015, 16:49
Una foto que reflexa la nostàlgia del moment i del lloc. Cm sempre, bona, Vicens. Em mlesta una miqueta aquest llum de la part baixade la carpa, a l´esquerra. Podires clonar, no?

Jaume Franch
09/07/2015, 17:08
Jo no tocaria aquesta llum. Em dona sensació de cosa oculta en contraposició a la resta d'ambient.
Ja veus, gustos.

Lafebre
09/07/2015, 19:41
Em mlesta una miqueta aquest llum de la part baixade la carpa, a l´esquerra. Podires clonar, no?
Ni de conya, LLuis, clono aquesta llum!!!. :) Moltíssimes gràcies LLuis, però, per donar la teva opinió.

Carlos Silvestre
09/07/2015, 20:55
En su punto de luz y buen manejo del contraste. Quizás demasiados elementos...para ser una foto tuya.

Toni Acosta
10/07/2015, 10:23
Molt bona, sembla un dia de tardor perfecte

Bep Taltavull
10/07/2015, 16:56
Molt bona composició Vicenç!! Em despista una mica veure tants d'elements, però a la vegada m'intriga al mirar-la, el que significa que te alguna cosa.

Lluis Surralles
13/07/2015, 10:26
Perdoneu, pero no hi estic d´acord. Per a mi aquesta llum sembla mes un error en la presa, (una entrada de llum involuntària) que no pas una llum que hi pot haver dins de la carpa. Perdoneu que sigui tant persistent.

Jaume Franch
13/07/2015, 17:15
Perdoneu, pero no hi estic d´acord. Per a mi aquesta llum sembla mes un error en la presa, (una entrada de llum involuntària) que no pas una llum que hi pot haver dins de la carpa. Perdoneu que sigui tant persistent.
No, no, si tu pots dir el que vulguis, faltaría més. Igual tens raó, però no m'ho sembla.

Lafebre
13/07/2015, 18:05
No te n'estiguis LLuis, no te n'estiguis de dir, comentar i mantenir el que penses. Aquí som per això, per escoltar les opinions de tothom, tant si hi estem d'acord com si tenim un punt de vista different. No creus que si tothom pensés igual, seria molt avorrit, tot plegat?

Joan A. Gomila
15/07/2015, 17:53
També m'agrada la foto però també em sembla que hi ha molts elements, potser és que estic més acostumat a veure fotos teves amb menys elements....

En quan a la llum que comenteu si que pot semblar que es tracta d'una errada en la presa, però si miram amb atenció podem veure com al vertex superior de la carpa n'hi ha un altre de llum una mica més petit, per tant és evident que davall la carpa hi devia haver alguns llums encesos.