PDA

Ver la versión completa : Camins



Bep Taltavull
11/07/2015, 21:12
Sortida nocturna amb un amic aprenent buscant una localització.

"Camins de pedres, camins d'estels...
estelars, terrenals... però... camins"

ISO 3200 f/4 vel. 25s focal 20mm (gràcies Joan A.) temp. 2500K

Il·luminació del primer pla amb llanterna freda amb CTO

Revelada tan sols en ACR

3888

Francisco Aviles
11/07/2015, 21:40
Molt bona ,Bep un cel molt guapo

Jaume Franch
11/07/2015, 21:59
Guapa VL. Quasi vertical, eh?
El motiu en primer pla no m'acaba de fer el pes.

Lafebre
12/07/2015, 16:40
Cel espectacular, bona composició… i excel·lent l'analogia entre la VL i el molló del camí.

Carlos Silvestre
12/07/2015, 17:00
Aunque el primer plano no es muy atractivo, la idea de la foto me gusta mucho y la VL te ha quedado perfecta.

Antonia Sanchez
12/07/2015, 19:02
Una foto que invita a fer el camí de cavalls de nit

Lluis Surralles
13/07/2015, 10:23
Pel meu gust, molt bona foto Bep.

Bep Taltavull
14/07/2015, 16:18
Gràcies companys, l'objectiu de la sortida no era aquest, però vam haver de passar al plan B...

La verticalitat de la VL es deguda a que ja feia devers una hora que havia sortit i començava a aixecar-se.

Antònia: fer el camí de cavalls de nit és una passada, ja el vaig fer fa 30 anys abans de que estés tan marcat, llavors hi havia molt pocs excurssionistes.

Joan A. Gomila
15/07/2015, 17:59
Si que és cert que potser el primer terme no és tan atractiu com en altres fotos a les que ens tens acostumats però sabent (com ja sabia jo abans que ho diguessis) que aquest no era la foto que anaves cercant, crec que vas trobar un plà B prou bo com per poder aprofitar la sortida que havies fet.

Em molesta una mica la placa que hi ha més il.luminada a n'es piló.

Antonia Sanchez
18/07/2015, 19:18
Doncs, simplement dauria de ser fantàstic en aquells temps. :)

Pepe Peñafiel
19/07/2015, 08:41
Extraordinaria idea. Independientemente de lo que nos parezca el primer plano que por simbología lo encuentro mas que digno.
Preciosa experiencia y esa VL una pasada Bep.

Bep Taltavull
22/07/2015, 19:53
Si que és cert que potser el primer terme no és tan atractiu com en altres fotos a les que ens tens acostumats però sabent (com ja sabia jo abans que ho diguessis) que aquest no era la foto que anaves cercant, crec que vas trobar un plà B prou bo com per poder aprofitar la sortida que havies fet.

Em molesta una mica la placa que hi ha més il.luminada a n'es piló.

Gràcies pel comentari Joan, aquesta placa iluminada es un reflector, que vaig estar a punt de clonar, però no ho vaig fer.

Bep Taltavull
22/07/2015, 19:58
Extraordinaria idea. Independientemente de lo que nos parezca el primer plano que por simbología lo encuentro mas que digno.
Preciosa experiencia y esa VL una pasada Bep.

Tú si que sabes Pepe!!! estás invitado a una cerveza cuando coincidamos...jajaja

Esa era la idea, lo que significa ese mojón del Camí de cavalls, el libre paso que tanto costó recuperar al igual que el libre paso por el universo.