PDA

Ver la versión completa : Campanile

Lafebre
12/07/2015, 16:43
Era difícil resistir-se a fotografiar aquest reflex.

3893

Carlos Silvestre
12/07/2015, 16:56
Una torre miles de veces fotografiada pero sin la originalidad que aquí muestras. La idea de "meter" la otra mesa me parece acertada.

Jaume Franch
12/07/2015, 22:05
Vicenç, es poden dir paraulotes al fòrum, però m'agradría evitar-ho. Obviament seríen emprades com a signe d'admiració. :ola:
Aquesta foto passa a ser una de les meves lefebrianes preferides!.
EscarapelaFF 100x
Respecte a lo que diu en Carlos de la segona taula, jo diria que és una cornisa o voladís. El que em pregunto si la seva inclusió va ser casual, inevitable o voluntària.

Lluis Surralles
13/07/2015, 10:21
Sento, aquesta vegada, no estar d´acord. Penso que estic devant de una bona foto que busca originalitat, pero la veritat es que nom´acaba de fer el pes (cadires tallades, enquadrament raret...) vaja, ho sento Vicens. Es clar que, amb lo poc que hi entenc jo d´aquest tipus de fotos, es capaç de guanyar algún premi i fer-me callar la boca.

Lafebre
13/07/2015, 11:35
Gràcies per comentar la foto, companys.

Jaume,
Vaig tenie molta sort en poder estar en aquest lloc just després d'acabar de ploure. Al veure els reflexos sobre les taules de la terrassa de la cafeteria se'm van posar els ulls com a plats. Vaig veure que hi havia "moltes possibilitats" per fer fotos i vaig estar-hi una bona estona. (Per ocasions com aquesta, o vas sol o les persones que van amb tu són molt generoses i tenen molta paciència. Aquí va ser el segon cas). Vaig procurar fer un enquadrament que tingués, si més no, dos elements de força. Un d'ells és la posició de la taula del primer terme dins de la imatge, l'altre és la diagonal formada per les dues taules. És clar que tot això no deixa d'ésser una visió molt personal, res més. El que es veu reflectit a més del Campanile és la part superior dels edificis porxats que conformen tres dels quatre costats de la plaça San Marco.

Jaume Franch
13/07/2015, 17:13
M'he de disculpar. Una vegada més, vaig visualitzar la foto sense desplegar del tot la pantalla. Per això no veia la segona taula.
Dit això, em reafirmo em la meva reverència, més si cab.

Lafebre
13/07/2015, 17:26
M'he de disculpar. Una vegada més, vaig visualitzar la foto sense desplegar del tot la pantalla. Per això no veia la segona taula.
Dit això, em reafirmo em la meva reverència, més si cab.
No t'has de disculpar pas per res, Jaume. Faltaria més!. Gràcies, celebro que t'agradi la foto.

Bep Taltavull
14/07/2015, 16:11
M'agrada la imatge Vicenç, però potser, pel meu gust, hauria tancat una mica més l'enquadrament per veure el detalls més a prop.

Joan A. Gomila
15/07/2015, 17:57
Totalment d'acord amb en Jaume. M'agrada molt!!!!

Bep, a jo em sembla que si es tanca l'enquadrament es perd la diagonal de les dues taules amb el vertex superior dret de la foto. M'agrada així com està, ja que don més importancia a la diagonal i al reflexe que no pas als detalls del voltant de la taula principal.

Pepe Peñafiel
19/07/2015, 08:25
Me pasa un poco como a Bep que cerraría mas para centrarme en ese reflejo pero seria mi foto y no otra magnifica de vicenç. Es cierto lo que dices cuando vas acompañado. Te tienen que esperar y eso limita algo a veces.