PDA

Ver la versión completa : Natura morta



Raul Sintes
14/07/2015, 16:38
En un recó de sa tramuntana de s'illa que no hi havia anat mai, vaig trobar aquesta escultura i no m'ho vaig pensar gens, vaig disparar.

f/9; exp. 1/15, Iso 200, focal 27 mm. i flash.

3900

Jaume Franch
14/07/2015, 17:23
M'encata , Raül.
He dubtat de si hagués anat be donar un pel més de cel...

Joan A. Gomila
15/07/2015, 18:03
M'agrada la composició general de la foto i la suavitat dels tons aconseguits.

El que em molesta un poc és que el pal acabi just a la linea de l'horitzó, crec que agafant una perspectiva més alta hauries aconseguit que hi hagués una mica d'aigua la part alta del pal.

Lafebre
16/07/2015, 12:50
Coincideixo plenament amb l'opinió d'en Joan A. Una molt bona composició i uns tons suaus, molt agradables que provoquen serenor. També coincideixo amb en Joan en el fet que el pal acabi just a la línia de l'horitzó potser no era la millor opció, però d'aquests detalls no sempre se n'adona un en el moment de disparar i, de fet, no li treu mèrit a la foto. Bona foto, Raül.

Raul Sintes
16/07/2015, 17:14
Moltes gràcies companys per les vostres sugerències.
Curiosament quant vaig fer la foto la vaig ajustar per que quedés al nivell de l'horitzó, pot ser teniu raó que el pal hauria d'haver quedat per sota.
El motiu d'agafar-la així és per que quedés menys espai d'aigua entre les dues zones de terra.

Carlos Silvestre
16/07/2015, 18:28
Unos tonos de atardecer agradables. Un poco más de cielo creo que daría más equilibrio. Tus fotos son cada vez mejores.

Raul Sintes
17/07/2015, 17:05
Unos tonos de atardecer agradables. Un poco más de cielo creo que daría más equilibrio. Tus fotos son cada vez mejores.

Gracias Carlos.
Jaume también me ha dicho lo mismo en cuanto al cielo, no sé, es posible. En todo caso guarda las proporciones de 2/3 partes de tierra/mar y 1/3 parte de cielo.

Lluis Surralles
17/07/2015, 17:10
M´agrada molt Raúl. Jo que l´enquadrament aixi com la regla dels 2/3 està perfecte. El que si que m´hagés aradat mes es que el cel hagés estat mes elaborat amb, potser, una mica de núvols. Pero, repeteixo, els colors, enquadrament, tonalitats, m´encanten. Una molt bona foto.

Raul Sintes
18/07/2015, 11:49
M´agrada molt Raúl. Jo que l´enquadrament aixi com la regla dels 2/3 està perfecte. El que si que m´hagés aradat mes es que el cel hagés estat mes elaborat amb, potser, una mica de núvols. Pero, repeteixo, els colors, enquadrament, tonalitats, m´encanten. Una molt bona foto.

Gràcies Lluis, però malauradament, aquesta tarda el cel era ben pla.

Pepe Peñafiel
19/07/2015, 08:35
Es una buena foto. Quizá darle otro tercio al cielo de diA de si aportaba algo mas a la imagen. Y tengo mis dudas. De acuerdo, cada vez mejores tus imágenes.

Bep Taltavull
19/07/2015, 19:45
Molt bona Raül, bona temperatura, composició... bueno respecta al que comenta en Joan A. sobre el primer pla, ja fa temps que es una cosa que tenc en compte...

si aquest està a prop de l'horitzó i volem que tengui més protagonisme dins l'enquadrament, personalment intent acostar-m'hi més i agafar un punt de vista molt més baix perque aquest quedi per sobre de l'horitzó, al menys una part.

És una piosició molt incòmoda, però les fotografies bones a vegades son les més difícils...jajajaja.

I per arrodonir-la una mica més d'hiperfocal per tenir el cap de Cavalleria totalment enfocat, a 18mm segur que hi estaria...