PDA

Ver la versión completa : Va de conserves



Lluis Surralles
17/07/2015, 07:28
Estic preparant la temporada fotogràfica que ve. Per a la primera entrega de temes obligats s´han de presentar fotos de conserves i he començat a fer alguna cosa. Aquesta foto es una de les primeres.3916

Lafebre
17/07/2015, 12:31
LLuis, a primer cop d'ull un pensaria que enlloc d'estar preparant la propera temporada fotogràfica t'estàs preparant per una temporada "de corralito" d'aliments. :cool:

Ara LLuis, parlant seriosament, veig que t'estàs preparant pel concurs de "temes obligats" de la teva associació fotogràfica. Doncs bé, com que m'agradaría molt que tornessis a tenir l'èxit que enguany has tingut en una categoria inferior, si em perments, et donaré la meva estricta però molt sincera opinió, com si fos menbre del jurat, dels punts que crec que s'haurien de millorar de cara a un concurs.

- Hi ha blancs cremats, sense detalls.
- Un cop arreglat els blancs anteriors, se li hauria de donar més contrast a la foto.
- El cercle "il·luminat" del fons es veu estrany, amb bandes circulars concèntriques, com si fos producte d'un "revelat" forçat. En el mateix fons, i entre els dos pots més alts, hi ha unes "taques" fosques que no ajuden.
- La foto no està anivellada.
- En els taps de tela dels tres pots més alts s'hi aprecia uns tons de color marró/sèpia que res tenen a dir amb la tonalitat monocrom de la resta de la foto.
- I, finalment (però això ja és més subjectiu), si el tema és "conserves", jo centraria tota l'atenció en les conserves i pensaria en eliminari la resta, és a dir, el farbalà per sota la prestatgeria i, sinó, com a mínim la franja negra per sota del farbalà.

Que n'opines, LLuis?

Lluis Surralles
17/07/2015, 12:41
En primer lloc, Vicens, t´he d´agraïr els teu savis consells. Totes les esmenes que fas son certes i s´ha d´arreglar. Aquesta sessió la vaig fer abans d´ahir i, potser, calia no penjar la foto tan aviat. Deixar-la madurar i anar-la rectificant. El que passa es que jo soc massa impacient i vull fer les coses tot d´una i, moltes vegades, sense pensar massa. Aixó es un defecte que als 69 anys es molt dificil de corregir. Pero no dubtis que la teva crítca, igual que les que puguin venir de la restade companys FF, em serveixen, i molt. Gràcies Vicens per la teva sinceritat.

Francisco Aviles
17/07/2015, 14:58
LLuis,ja tu an dit crec que tot.. Jo Soc una miqueta com tu impacient.
ara ya tens feina

Jaume Franch
17/07/2015, 21:27
A veure si afegeixo el meu granet de sorra... o de pebre, segons es miri:
Part de les coses que comenta en Vicençs es pot deure a la baixa qualitat de la foto. Ja sé que és quasi una monocrom, però 87Kb, els arcs concentrics i la seva textura... m'ho fan sospitar .

Bep Taltavull
19/07/2015, 19:38
A veure si afegeixo el meu granet de sorra... o de pebre, segons es miri:
Part de les coses que comenta en Vicençs es pot deure a la baixa qualitat de la foto. Ja sé que és quasi una monocrom, però 87Kb, els arcs concentrics i la seva textura... m'ho fan sospitar .

Estic d'acord amb en Jaume, i pel que fa al demés, en Vicenç ja ha fet un repàs per tots els aspectes de la fotografia que no hi puc afegir res més.

Joan A. Gomila
21/07/2015, 17:26
Comparteixo el que ha dit en Bep.

Algunes coses les havia observades i d'altres no, però en Vicenç ha fet un bon repàs per tot el que hi havia a comentar.