PDA

Ver la versión completa : Fregant el carrer



Lafebre
17/07/2015, 12:45
A la colorida illa de Burano mantenen el bon costum de que els ciutadans escombren i freguen el carrer davant de casa seva. Cada casa té penjats o repenjats el pal de fregar, l'escombra i el cubell a la façana de casa seva. Aquesta veïna no és conscient del regal que em va fer en posar-se a fregar el terra tot just quan jo passava per allí.

Amb aquesta imatge tanco la sèrie de les "espagueti fotos", que crec que ja n'hi ha prou.

3917
ISO 400
Nikkor 24-70 a 27 mm, f/5
1/1250 sec.
Polaritzador

Francisco Aviles
17/07/2015, 14:52
Molt bona VIcenc,colors,composicio tot Molt be

Lluis Surralles
17/07/2015, 17:03
Mai n n´hi ha prou, Vicens, de fotos lefebrianas. Siguin "spaguetti","ensaladilla russa", o "churrasco argentí". Segueix impartint lliçons magistrals amb les teves fotos. Aquesta em sembla fenomenal. No solsament es enriqueixen les teves fotos sino també les teves crítiques.


2

Raul Sintes
17/07/2015, 17:07
Impactan fotografía, supòs que quant vinguis a Menorca, et lluiràs amb el blanc i verd dels nostres pobles.

Joan A. Gomila
17/07/2015, 18:21
La veig des de es mobil i em sembla espectacular. Enhorabona!!!

Jaume Franch
17/07/2015, 21:16
Nois, em trec el barret !!!
Olé, tú, Vicenç.
EscarapelaFF 100x

Quina funció té aquí el polaritzador?.

Pepe Peñafiel
19/07/2015, 08:32
Una de las tuyas. Y lo digo para ensalzarla. Colorido espectacular. El polarizador habrá realzado aun mas si cabe ese estallido de color.

Lafebre
19/07/2015, 17:09
Moltes gracies pels comentaris, companys. :very_drunk:

Jaume,
Bàsicament, aquí el polaritzador el vaig posar per intensificar el blau del cel.

Carlos Silvestre
19/07/2015, 17:38
Bueno, bueno...¡qué pedazo de foto! El color, el reflejo y la mujer que redondea la imagen. ¿Has probado a recortar algo por los lados y evitar el trapo de la izquierda? Creo que distrae un poco.

Lafebre
19/07/2015, 19:56
Bueno, bueno...¡qué pedazo de foto! El color, el reflejo y la mujer que redondea la imagen. ¿Has probado a recortar algo por los lados y evitar el trapo de la izquierda? Creo que distrae un poco.
Buen punto el que comentas del trapo, Carlos. Yo al principio lo veía bien, pero ahora que lo has comentado… algo tendré que hacer. Gracias, Carlos.

Bep Taltavull
19/07/2015, 19:59
La trobo una imatge molt bona Vicenç, pels colors, el contrast... però personalment hi ha dues coses de l'enquadrament que no m'acaben de fer el pes.

La primera és el primer pla vermellós de l'esquerra i la segona, el fanal tallat de dalt, per la resta ... fantàstica, ah!! i molt bon ús del polaritzador,

que a vegades pensam que només serveix per suavitzar els reflexes i no anam a caure que intensifica els colors i el contrast allà on és més efectiu :very_drunk: