PDA

Ver la versión completa : Cherry's blood



Jaume Franch
27/07/2015, 23:20
En Xiscu m'inspira.

3953

iPhone 4S.

Francisco Aviles
28/07/2015, 07:32
Jee...
Jaume,al menos sirve para algo,ser tan cansino con mis Bodes.
Original pintura abstracta,bonitos tonos rojos,creo que con el fondo blanco esos bonitos rojos resaltarían mas.
Bon día Jaume

Jaume Franch
28/07/2015, 08:47
Tienes razón en lo del fondo, pero imagínate la escena: cocina, plato de cerezotas jugosas, muerdo una para darle la mitad al perro. Me sorprende su cerezorragia y dejo caer su sangre al fregadero... la próxima lo probaré en el lavamanos del baño, que es más blanco, o sobre un papel.
3955 iphone

Y ahí no acaba la historia: Si llego a saber el resultado, hubiera ido con más tiento al intentar limpiar esa "sangre" con el chorro del grifo. Aún y así, quedó resultona.

3956

Francisco Aviles
28/07/2015, 10:00
muy buena esta del chorro de agua, yo la "sangre" de cereza la he usado alguna vez para algún sangriento Bode y la verdad es que da el pego

Lafebre
28/07/2015, 12:00
Mentre els uns es trenquen les banyes (metafòricament parlant, esclar) per aconseguir fer fotos que acompleixin la "regla del terços" després d'haver disparat amb un sofisticat equip professional, els altres serien capaços de fer el primer euro amb una foto avantguardista disparada amb un telèfon mòbil. Un cop més està clar, l'important no és la càmera. Per cert, segur que vols continuar tenint la D750? :cool:

Jaume Franch
28/07/2015, 13:37
Mentre els uns es trenquen les banyes (metafòricament parlant, esclar) per aconseguir fer fotos que acompleixin la "regla del terços" després d'haver disparat amb un sofisticat equip professional, els altres serien capaços de fer el primer euro amb una foto avantguardista disparada amb un telèfon mòbil. Un cop més està clar, l'important no és la càmera. Per cert, segur que vols continuar tenint la D750? :cool:
Jajaja!. M'afalaga el teu comentari, està clar!.
Paradoxalment, tot i lo bo que en trec de la càmera de l'iPhone, cada dia n'estic més enamorat de la D750.
Són com la barqueta auxiliar i el iot. L'un sense l'altre em seria difícil gaudir plenament de la fotografía.
Es complementen perfectament.
Gràcies Vicensç.

Joan A. Gomila
28/07/2015, 15:32
Bona experimentació, Jaume, t'han quedat molt bé totes. La que més m'agrada és la tercera, tot i que la segona també m'atreu força.

Jaume Franch
28/07/2015, 17:17
Bona experimentació, Jaume, t'han quedat molt bé totes. La que més m'agrada és la tercera, tot i que la segona també m'atreu força.
I, la primera la que menys? És curiós.

Raul Sintes
28/07/2015, 17:37
Bona serie, creativitat a l'ordre del dia. Com diu en Joan, a jo també m'atreu més la tercera sence despreciar les altres.

Carlos Silvestre
02/08/2015, 10:11
Buen juego con formas y colores. Me gusta el resultado.

Bep Taltavull
05/08/2015, 21:25
Arribo tardíssim... però et diré que m'encanta l'última, m'agrada moolt!!
Aquesta combinació de tons freds i càlids mesclats amb els vermells la trobo molt delicada i a l'hora festiva :very_drunk:

Fotofindera

Jaume Franch
06/08/2015, 21:35
Gràcies per opinar, amics.