PDA

Ver la versión completa : Dos fadrinots amb apurs



Raul Sintes
28/07/2015, 17:58
El diumenge 19 vaig anar a veura una obra de teatre que el Club de Jubilats des Castell representava a la plaça del mercat des Castell.
Va ser tota una experiència per jo intentar fotagrafiar unes escènes de la obra i també el seu revel·lat,

Aquesta imatge està presa amb Iso 2000, diafragme 5,6, exposició 1,60 distància focal 135 mm, a pols.

3961

Jaume Franch
28/07/2015, 18:12
Bé per la foto, be per la càmera (:rolleyes:), be per les llums, però...:
Només he fet una correcció. No et dic res més, mira ,i després dedueix que ha passat:

3962

Raul Sintes
29/07/2015, 11:57
Moltes gràcies Jaume, m'has fet veure que modificant sa temperatura queda bastant millor.

Bep Taltavull
29/07/2015, 22:19
Bona Raül, sense por a l'ISO... pensava que era una escena amb focus blau simulant esser de nit...:confused:

Raul Sintes
31/07/2015, 11:23
Bona Raül, sense por a l'ISO... pensava que era una escena amb focus blau simulant esser de nit...:confused:

La veritat és que era de nit i la il·luminació era molt precària, amb una llum blanca de leds. Al fer el processat, vaig deixar les llums amb automàtic i es va quedar aquesta llum blavosa que pot ser sigui la més real d'aquell moment, però amb la correcció que ha fet en Jaume, la veritat és que a jo m'agrada més per que queda més natural.
Haig de revisar totes les fotos que faig fer aquella nit per corregir-les.

Lafebre
31/07/2015, 12:21
La fotografia d'espectacles amb llum artificial té més paranys del que pot semblar a primer cop d'ull, però un ha de gosar sempre a fer-ho. Així se n'aprèn. Bona correcció de la temperatura de color d'en Jaume.