PDA

Ver la versión completa : Punta Prima nit



Xec Gomila
07/08/2015, 19:55
Hola a tots.... aprofito avuy que tenc una mica de temps....

... vull compartir / analitzar / criticar amb tots voltros aquesta 'nocturna', ... (aprofitant que es temps d'estrelles)...

-... avam, sa llum 'inferior amb tonalitat grogue' es a resultes de s'alumbrat public de sa urbanització de Punta Prima .... (jo esteia bastant aprop de la carretera), pero bonu.... tambe m'agrada...

¡Salutacions a tots.... ... ens veim el 22

D750
f/4
20 s.
ISO 1600

4019
(modificada de 'grocs i verds')



(Jaume, no se com treura ses miniaturas adjuntas)

Jaume Franch
07/08/2015, 20:08
Espectacular VL i bon primer plà.
Els color de la llum del primer plà no m'agrada gens. He anat a ACR i he provat a treure selectivament verd i grocs i sembla que queda un color de llum molt més acceptable. Però si a tu ja t'està be...

Un altre tema:
Anava a eliminar-te la "Miniatura adjunta" però veig que pesa 3 vegades més que la que ens puges com a definitiva.
Què faig, esborro la miniatura?.

Xec Gomila
07/08/2015, 20:16
le canviada modificada.... mens grocs i verds

-- Jaume, lo de sa miniatura, no se... veig que ara a pujat un altra --?

Jaume Franch
07/08/2015, 21:51
T'aconsello que, per un altre vegada, en lloc de re-editar en el mateix punt i substituir la foto inicial, contestis amb un altre imatge. Convé deixar sa primera per poder comparar els canvis.
Jo et treuré les miniatures.
Ah! Si fas noves versions de la primera, convé que el títol sigui diferent.

Aquí et pujo la teva rèplica:
4020

Si vols, puc pujar-te la meva versió del color de la llum d'aquest primer plà.

Antoni Cladera
07/08/2015, 22:34
bon vespe Xec. Bona composició si.
Estic amb en Jaume que ses llums del 1r pla no afavoreixen a la fotografia. Intuesc encara dominants verdes, supos que per la contaminació lumínica urbana.
Has provart de fotar-li canya a 3200. Sa D750 no et decebrà a aquest iso i aquestes llums. Simp`lement resta-li segons a l'exposició.
Salut!

Joan A. Gomila
08/08/2015, 00:02
Totalment d'acord amb en Toni en quan a composició i en quan als seus consells convé tenir-los en compte, s'experiencia és un grau.

Xec Gomila
08/08/2015, 08:02
bon dia al-lots... gracies a tots per els consells.

Jaume, per favor, cuant pugis puja sa teva versió del color, axi podre comparar ...

Toni, provare aso que comentes, es que me don conta que ses dominants rapidement pujan, (ses darreras vegades que surtit de nocturnes, ma pasat aso).


Salutacions....

Antoni Cladera
08/08/2015, 08:44
Molt bé Xec!
Per cert, quina temp de color tenies posada (WB)? ens ajudaria a aclarir coses...

Xec Gomila
08/08/2015, 10:08
gracies Toni per sa teva disposició ..... / 3100 (WB) - / .. te pos s'original i sa modificada de grocs i verds, de totes maneras, es grocs eran de ses faroles d'alumbrat public, les tenia bastant aprop.

_______
comentar tambe, que aquet mateix vespra, amb una altre presa nocturna de una caseta, tenia de primer pla vegetació verda i tambe alumbrat public, es resultat va ser que tote sa caseta va agafar dominant verda, (o rallarem amb un altra post)... m'interesa aclariro.

Gracies per tot compañs....


40224023

Lafebre
08/08/2015, 13:05
Coincideixo amb les opinions expressades fins ara. Lum del primer terme a banda, una foto mot bona.

Jaume Franch
08/08/2015, 13:12
Xec, he pujat la versió meva on es veu la llum del primer plà més càlida, sense verds, però al pujarla em queda com la teva. (!?) No sé què passa.

Bep Taltavull
08/08/2015, 17:22
Molt bona Xec, personalment hauria pujat ISO a 3200 posant un degradat a baix.

Xec Gomila
09/08/2015, 20:51
gracies Jaume,.....

Bep, bon consell, o provare a sa proxima .... aso des degradat sa veritat es que amb nocturnes un no ho pensa, o feim mes sempra amb fotografia de dia.... ¡gracies....

Jaume Franch
09/08/2015, 22:02
Tens configurat en Càmera l'Adobe RGB?

Xec Gomila
10/08/2015, 06:04
Tens configurat en Càmera l'Adobe RGB?


.. si, Jaume.