PDA

Ver la versión completa : Dramatisme



joangomila
07/04/2013, 09:23
Tan sols compartesc aquesta foto per que m'hi he entretingut una mica jugant amb sa imatge i crec que es resultat és atractiu a sa vista i que ha guanyat molt amb dramatisme, tot i que soc conscient que aquest tipus de tractaments no agraden a tothom.

https://farm9.staticflickr.com/8264/8627371980_61a16f832c_b.jpg

Cámara Nikon D5000
Exposición 0,125 sec (1/8)
Aperture f/22.0
Lente 17 mm
Velocidad ISO 100
Tendencia de exposición 0 EV
Flash No Flash

joangomila
07/04/2013, 09:52
Ara vos adjunt sa foto tal cual després de processar-la d'una manera molt bàsica amb ACR més que res per que pogueu veure sa diferència i per a proposar una mica de col.loqui amb un tema que ja hem comentat varies vegades en aquest fòrum i és allò de que gairebé tot està permés per a conseguir una imatge visualment atractiva.
Per una banda hi ha una serie de fotògrafs que defensen que amb sa foto s'ha de transmetre la realitat del moment en que es va fer la captura (un cas molt clar son els fotografs de natura on aquesta premisa crec que és del tot encertada pel tipus de fotografia que fan) i per altra banda hi ha els qui creim que es pot "jugar" amb sa imatge per tal de dur-la una mica més enllà de sa realitat del moment en que es va agafar sa foto.

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=14075 9&g2_serialNumber=1

manelalmar
07/04/2013, 09:59
M'agrada, aquest toc que li has donat ... hi ha efecte Dragan? .. Demano ..
Un bon treball, Joan.

raulsintes
07/04/2013, 18:41
Si que es ver que molts de fotògrafs diuen que no es tenen que retallar ses fotos, però crec a vegades es perd molt de detalls, és es cas d'aquesta foto, de fet s'han convertit amb dues fotos diferents i prou interessants ses dues.

imported_admin
07/04/2013, 19:05
Totes les opinions son respectables.-
No puc evitar pensar amb l'exemple de l'art pictòric, amb les seves infinites possibles expressions, agradin o no.
És freqüent en aquest art veure com pintors ben coneguts i reconeguts, van començar fent dibuix pintura i van anar evolucionant, creant estils tant fora norma con l'impressionisme, el cubisme, etc, etc.

Salvant les distancies, jo hi veig un paral·lelisme amb la fotografia.

joangomila
07/04/2013, 19:09
Totes les opinions son respectables.-
No puc evitar pensar amb l'exemple de l'art pictòric, amb les seves infinites possibles expressions, agradin o no.
És freqüent en aquest art veure com pintors ben coneguts i reconeguts, van començar fent dibuix pintura i van anar evolucionant, creant estils tant fora norma con l'impressionisme, el cubisme, etc, etc.

Salvant les distancies, jo hi veig un paral·lelisme amb la fotografia.

Precisament és el mateix que pensava quan vaig iniciar sa meua reflexió.

VLafebre
07/04/2013, 20:00
Joan, no puc veure la primera foto.

joangomila
07/04/2013, 21:19
Joan, no puc veure la primera foto.

No sé perque, jo si la veig... :(

CarlosSilvestre
08/04/2013, 11:07
Me mola el cielo pero el resto lo veo pasado de rosca Joan. No obstante me parece perfecto experimentar técnicas diferentes.

VLafebre
08/04/2013, 13:20
No sé pas que passava ahir tarda que no podia veure la primera foto i, en canvi, avui no tinc problemes.

Bé... em sap greu Joan, però aquest tractament no m'agrada per aquest tipus de fotos. Més aviat el veig per paisatges urbans i, com més degradatas estiguin aquests paisatges, millor que millor.

beptaltavull
08/04/2013, 15:38
Un tractament super agressiu que ha tret moltes textures i ha dramatitzat la imatge original... bon exercici. [smiley=thumbsup.gif] [smiley=thumbsup.gif]

LluisSurralles
09/04/2013, 21:54
Per a mi una molt bona fotografia, Joan. A mi si que m´agrada el tractament de la primera. No bostant, darrerament, no comento fotos de paissatje mariner perque no m´agrada opinar de coses que no hi entenc. Penso que es mes ètic no dir res que no pas dir tonteries. Jo diria que fotofindera.

imported_admin
14/04/2013, 22:01
Sincerament, si us referiyu a la primera, la dramatitzada, no la veig com a fotofindera. Però si els demés ho creieu així, la passaré a la llista.

PepePenafiel
21/04/2013, 19:33
Personalmente no la veo fotofindera dentro del estupendo trabajo de Joan. Yo también la veo pasada de rosca.
Pero si me parece un extraordinario ejercicio de edición.
Es destacable el trabajo de experimentar y Joan lo suele hacer. Felicidades.