PDA

Ver la versión completa : Noche de tormenta



Bep Taltavull
16/08/2015, 16:23
Ahir a la nit estava convidat a una festa a les afores de Ciutadella i mentre erem allà va començar a passar un núvol de tempesta pel nord en direcció a Maó.

Volia captar aquell moment però no tenia l'equip, així que em vaig decidir a agafar el cotxe i anar-lo a buscar.

Mentre feia el camí d'anada i el de tornada no parava de fer llamps i pensava que no em donaria temps.

Quan vaig arribar i vaig muntar l'equip el núvol s'havia allunyat bastant, però encara vaig poder fer una bona sèrie.

Dades: ISO 1600 f/3.2 focal24mm vel. 25segons temperatura 4000K

4051

Jaume Franch
16/08/2015, 20:41
Olé tú!!!
Chapeau!.
Quien la sigue, la consigue.

No creus que li aniria be a la foto donar-li un puntet de llum i refredar la temp. a la part de terra?. T'asseguro que no li treuría protagonisme a les altres 4/5 parts de dalt.

I, perquè 25 segons i no 20?
EscarapelaFF 40x

Antonia Sanchez
16/08/2015, 21:00
Guapísima!!!

Francisco Aviles
16/08/2015, 22:42
Una , Passada ¡¡¡¡
M´grada Tot Bep....
Molt BONA...

Bep Taltavull
17/08/2015, 09:58
Gràcies amics!!

A la part de baix ja li vaig aumentar la lluminositat, però vaig haver de parar per no generar més renou...

en quan a la temperatura, que és la que hi havia per contaminació, crec que contrasta més així amb la fredor del llamp.

Tens raó, Jaume, en que 25 segons es massa perque els estels estan moguts, però va ser de les primeres de la sèrie i encara estava de proves,

i no va caure cap més llamp tan espectacular com aquest.

Xec Gomila
17/08/2015, 11:48
... pues per el que expliques....¡per pels... bona presa...¡¡fantatica i fantastic llamp .... / va anar millor que aquella pasada nit amb sa pluja d'estrelles :rolleyes:

Jaume Franch
17/08/2015, 17:28
Gràcies amics!!

A la part de baix ja li vaig aumentar la lluminositat, però vaig haver de parar per no generar més renou...

en quan a la temperatura, que és la que hi havia per contaminació, crec que contrasta més així amb la fredor del llamp.

Tens raó, Jaume, en que 25 segons es massa perque els estels estan moguts, però va ser de les primeres de la sèrie i encara estava de proves,

i no va caure cap més llamp tan espectacular com aquest.
- 25", clar amb les presses...
- He revisat el tema de les llums i sa renou del primer plà i crec que ho he resolt decentment. La foto, pel meu gust, milloraría molt.

Carlos Silvestre
17/08/2015, 17:46
Solo por el interés que pusiste ya mereces escarapera pero es que, además, el resultado es soberbio.EscarapelaFF 40xEscarapelaFF 100x

Bep Taltavull
17/08/2015, 17:50
- 25", clar amb les presses...
- He revisat el tema de les llums i sa renou del primer plà i crec que ho he resolt decentment. La foto, pel meu gust, milloraría molt.
Posa-la Jaume

Jaume Franch
17/08/2015, 18:02
4065

Bep Taltavull
17/08/2015, 22:52
Uff!!! Jaume, em sap greu però m'agrada més la meva versió en quant a lluminositat... més natural, penso, potser més freda si que millora.

Gràcies

Juan Cuadros
18/08/2015, 16:47
Hola Bep: La foto enseguida que la vi me gustó y ahora que la veo en la pantalla del ordenador, no es que me guste....me encanta!!!. El cielo perfecto y tampoco le doy demasiada
importancia a lo de las estrellas con un poco de rastro pues la idea principal era poder conseguir algún rayo y con más tiempo más posibilidad. La temperatura también está adivinada
para mi. Y la iluminación del primer plano me gusta mucho más tu versión que la de Jaume pues efectivamente da más naturalidad a la imagen. A lo mejor por ponerte alguna pega
y que no sean todo flores...Al componer, quizás un poco más de margen al edificio de la izquierda y un poquito más de suelo delante de la barrera....pero ya te digo, es por rizar el rizo.
Enhorabuena por la foto y por no tener pereza como me pasó a mi.

Jaume Franch
19/08/2015, 08:30
Ha anat be que pugés la meva versió, doncs.

Estic convençut que hi ha una discrepància de calibrat de monitor, no de gustos.
Hauriem de posar els dos monitors de costat, Bep.

Raul Sintes
19/08/2015, 16:57
A jo em fa fer vessa sortir, la veritat.
En quant a la fotografia la trob molt bona, molt ben realitzada i també haig de dir que m'estim més el teu revelat.
També soc dels que crec que la il·luminació de les nocturnes s'hi té d'anar molt en compte, no crec que tinguem que forçar una forçar una llum diurne de l'entorn.

Bep Taltavull
19/08/2015, 20:30
Ha anat be que pugés la meva versió, doncs.

Estic convençut que hi ha una discrepància de calibrat de monitor, no de gustos.
Hauriem de posar els dos monitors de costat, Bep.

Si Jaume, n'estic segur, quan vulguis pots portar-lo i ho provam

Bep Taltavull
19/08/2015, 20:31
A jo em fa fer vessa sortir, la veritat.
En quant a la fotografia la trob molt bona, molt ben realitzada i també haig de dir que m'estim més el teu revelat.
També soc dels que crec que la il·luminació de les nocturnes s'hi té d'anar molt en compte, no crec que tinguem que forçar una forçar una llum diurne de l'entorn.

Raül, ja fa temps que he pogut comprovar que sa vessa no es bona per res... jajaja

Lafebre
30/08/2015, 20:00
Ja la vam comentar personalment, però no per això deixaré de dir aquí que m'agrada molt.