Ver la versión completa : Regent's Canal
Toni Acosta
19/08/2015, 10:28
Hola companys entre les vacances i la preparació de la meva propera exposició he abandonat una mica a fotofinde. Aquí teniu una foto de vacances.
Sony AII lf 37, f:8 T exp 1/640 ISO 200
4069
Raul Sintes
19/08/2015, 16:52
Pot ser els grogs una mica saturats?,
També l'enquadrament jo hauria retallat una mica l'aigua i deixar una mica més d'aire per damunt de les "grues".
Bep Taltavull
19/08/2015, 20:24
Estic d'acord amb en Raül en part, encara que també potser que coincidis amb l'hora daurada...
Toni Acosta
19/08/2015, 21:21
No la vaig saturà gens està tal com la vaig fer ja que em va agradar com quedava, tampoc vaig retallar l'aigua ja que volia que es veiessin els reflexos.
T'envio una altra de la mateixa sèrie feta una mica més tard també sense retocar perquè comparis els llums
4074
Carlos Silvestre
26/08/2015, 12:04
Toni, yo más que saturadas, veo las fotos en mi monitor un tanto oscuras.
Jaume Franch
26/08/2015, 19:52
Muy nítidas pero, ciertamente, tienen algo extraño.
Su histograma denuncia una sobrecarga de sombras.
Bona localització, Toni. Sobretot a la primera, també li trobo un color quelcom estrany i he volgut saber que li pasava. He vist que no està en RGB. Un cop pasada a RGB, he mogut el lliscador de "tono" lleugerament cap a l'esquerra i als meus ulls i al meu monitor, els colors guanyen en naturalitat.
Toni Acosta
31/08/2015, 16:09
Com que la majoria de les fotos després les pas a B / N treballo amb el perfil ProPhoto RGB que després em dona una mica mes de gamma de grisos, he fet la correcció i si els colors queden una mica mes naturals, en el meu monitor la veig bé de llum.
Viçens t'espero el dimecres a les 19.30 a la inauguració de la meva exposició a Espai 30 (Nau Ivanow)
Com que la majoria de les fotos després les pas a B / N treballo amb el perfil ProPhoto RGB que després em dona una mica mes de gamma de grisos, he fet la correcció i si els colors queden una mica mes naturals, en el meu monitor la veig bé de llum.
Viçens t'espero el dimecres a les 19.30 a la inauguració de la meva exposició a Espai 30 (Nau Ivanow)
Procuraré ser-hi, Toni.