PDA

Ver la versión completa : Illot de Binicudrell



Joan A. Gomila
26/08/2015, 10:24
Pujo aquí sa mateixa foto que vaig posar al fil de la sortida que vam fer el passat dissabte després d'haver-li fet alguna cosa més:

1.- He intentat modificar la zona de l'arena on hi havia una llum més freda que la resta de la foto. Vaig descartar retallar la foto per que no em volia perdre les textures de l'arena d'aquesta zona.

2.- He modificat l'equilibri de color per que inicialment l'havia processada amb la pantalla del portàtil i quan l'he visualitzada a la pantalla de sobretaula m'he adonat que no m'agradava gaire la tonalitat general de la foto, ja que en aquella pantalla (que és més càlida que la del portatil) es veia una tonalitat verdosa, i aquí ja tornam a ser amb el dilema de com veu cadascú les imatges a la seva pantalla. Soc conscient de que tot i els ajustaments que li he fet segueix tenint una temperatura càlida tot i haver-la baixat una mica de la primera foto, però és com a jo m'agrada :cool:.

3.- Li he clonat el cartell que hi havia al cantell dret de l'illot.

4099

Bep Taltavull
26/08/2015, 10:38
M'agraden els canvis, Joan. Quan dius que has modificat l'equilibri de color, vols dir que has modificat la temperatura en ACR o que l'hi has fet una capa d'equilibri de color??

La part d'arena la veig milor i veig que també estrenes firma!!! :very_drunk:

Joan A. Gomila
26/08/2015, 11:56
No et fuig res eh, punyetero?

Ho he fet amb una capa d'equilibri de color.

Si, també he canviat sa signatura, ha caigut amb ses meves mans un petit tutorial per a crear sa signatura amb sa tableta i guardar-la com a pincell.

Carlos Silvestre
26/08/2015, 12:01
Mejor esta versión sin duda.

Jaume Franch
26/08/2015, 19:55
T'ha quedat encara millor, Joan.

Lafebre
30/08/2015, 20:30
Res més a afegir al que han comentat els companys. Bona feina, Joan A.!!

Raul Sintes
31/08/2015, 11:59
Sa foto em semble molt ben resolta,peró així i tot, vos faig una pregunta: per què no emprar una llum càlida per il·luminar el primer pla en lloc d'una llum freda?