PDA

Ver la versión completa : Els Platjals



raulsintes
11/02/2012, 20:38
S'altra dia vaig anar fins a sa Cova dels Pardals, feia un dia preciós i vaig treura aquesta imatge.
Hi ha una zona entre sa punta i ses muntanyes de Mallorca que no trob sa manera de millorar sa capa de calitja. Es pot fer algo?
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11431 5&g2_serialNumber=2

imported_admin
11/02/2012, 22:12
Poder , es pot. Però és delicat.
Per altra banda, dona la sensació de calitja i no sembla un defecte fotogràfic.
El que sí faria és aclarir una mica la punta del cap i el perfil superior.

joangomila
12/02/2012, 10:37
Estic d'acord amb en Jaume que sa calitja no és un defecte de la foto i per tant no hi pensaria gaire.

Apart d'aixó, deixam dir-te que m'agrada molt com t'han quedat els núvols, sobretot el núvol gros del cantó superior dret.

PepePenafiel
12/02/2012, 10:42
Una sugerente y bonita imagen Raúl, si levantas niveles de la zona de la roca, tal y como sugiere Jaume, seguro mejora la imagen.
Saludos

AntoniCladera
12/02/2012, 17:22
Bones tardes, Raúl.
I perquè tocar-la? Com et diuen, no és un defecte, és un efectes que no és el mateix...
Bona foto!!

salut!! ;)

raulsintes
12/02/2012, 20:33
Gràcies companys els vostres consells. La punta de la roca ja la vaig aclarir un poc més que le resta, intentaré millorar-la aclarint-la més i també la part de sobra que queda na mica fosca, és veritat.

VLafebre
13/02/2012, 20:36
Arribo una mica tard, però no per això deixaré de donar la meva opinió. Tal com diu o pensa la majoria, tampoc cal tocar-la massa. És el que hi havia i ho has tret força bé. L'hora del dia entenc que no hi ajudava pas gaire. Hi ha una cosa, però, que no te l'ha comentat i jo sí que ho vull fer. Veig l'horitzó totalment centrat. Normalment les fotos queden millor si l'horitzó està desplaçat. És clar que pot anar al mig, però ha de ser en situacions molt, molt especials. Si vols fer la prova per tu mateix, intenta de retallar-la per la part de sota i ho veuràs.

joangomila
13/02/2012, 20:46
Bon apunt del Vicenç que s'ens havia passat als altres.