PDA

Ver la versión completa : Sa Serra

Francisco Aviles
04/09/2015, 23:23
Hoy para no cansaros mucho con mis Bodes,os dejo otra cosa Un Bode Paisaje,imagen tomada este invierno pasado en la isla vecina4140

Jaume Franch
05/09/2015, 16:59
Me gusta la composición, pero le veo algo raro en los tonos y colores.

Carlos Silvestre
05/09/2015, 18:00
Veo que le has dado un aire pictórico que queda bien. Para mi gusto un tanto plana de contraste.

Bep Taltavull
05/09/2015, 18:02
M'agrada Xiscu, aquest to càlid, aquest dia trist i aquest marc fan que hagis creat un ambient, una situació... el que no m'agrada tant es aquesta casa a mitges

Raul Sintes
06/09/2015, 12:08
Dòna la sensació que li falta una mica de llum, encare que no em molesta per aquesta composició si lo que vol l'autor és trasmetre un dia d'hiver a la serra de Tramontana i transformar la fotografia amb una pintura.

Lafebre
06/09/2015, 16:50
M'agrada la composició i el tractament. Jo també sóc dels que crec que li manca una mica de llum/contrast per aixecar l'empastament de les zones fosques dels arbres.

Francisco Aviles
06/09/2015, 17:59
M'agrada la composició i el tractament. Jo també sóc dels que crec que li manca una mica de llum/contrast per aixecar l'empastament de les zones fosques dels arbres.

M'agradaria, que veiéssiu aquesta imatge en el meu monitor, per a res enpastada a la zona dels arbres, tons verds i contrastats

Lafebre
06/09/2015, 19:51
M'agradaria, que veiéssiu aquesta imatge en el meu monitor, per a res enpastada a la zona dels arbres, tons verds i contrastats
M'ho crec, Xiscu. Això de la diferent visualització de les fotos segons el monitor de cadascú és ja un tema molt manit i que malauradament no hi podem fer res. Per això defenc (no és el cas, ara) que una foto no està acabada fins que no està impresa.

Jaume Franch
06/09/2015, 22:05
Tens l'espai de color correcte?