PDA

Ver la versión completa : Bon voyage...



Tito Felix
14/10/2015, 16:31
La verdad es que no soy muy dado a este tipo de fotografia, pero estando en la terraza probando el tamron 28-300, de reciente adquisicion, y pasando en ese momento un crucero, pues.... eso, una cosa llevó a la otra. F/6,3 1/640 sg iso 1000 focal a 270 mm , y recortada la imagen en photoshop.


4435

Jaume Franch
15/10/2015, 09:17
Me alegro que puedas disfrutar de un 28-300mm.
Siento curiosidad por este tipo de fotos. En este caso, parece que el señor de las bermudas se dio cuenta del momento.
Este "robado" me recuerda el tema de la Legalidad en la Fotografia. Seria interesante plantear este tipo de imagen al ponente de la Tertulia del dia 23(?) en Alaior, a ver que opina.

Toni Acosta
15/10/2015, 14:33
Molt bona instantanea.
Respecre a la legalitat de la imatge m'ha arribat un correu de l'Agrupació fotogràfica de Catalunya convidant als socis a:

Conferència a càrrec del Sr. Joaquín Tomé. Advocat

DATA: 23 d’octubre a les 19:00

Punts que es tractaran:

. Aspectes interessants relatius a la presa d´imatges de la Llei 15/1999 de Protecció de dades de caràcter personal
. Resum Llei 1/1982 sobre protecció civil del dret a l´honor, a l’intimitat personal i familiar i a la pròpia imatge.
. Resum Llei de la Propietat intel·lectual.
. La imatge personal i la seva protecció. La fotografia de persones.
. Les xarxes social i la imatge
. Fotografia d’objectes protegits amb drets d´autor
. Fotografia d’edificis. Espais públics i escultures (obres) situades en llocs públics.
. Ús de fotografies protegides amb drets d´autor d’imatges

Com veieu el tema està al dia

Lafebre
15/10/2015, 16:32
A mi també m'agrada aquest tipus de fotos. Molt bé, Tito.

Toni,
Sí, sí, ja sabia que es feia aquesta conferència el divendres de la setmana que ve. Ho tinc apuntat a l'agenda en vermell, admiracions i estels (és un dir). Per poc que pugui, hi assistiré.