PDA

Ver la versión completa : Escena urbana



Lafebre
30/10/2015, 14:21
Escena urbana presa molt a prop de la facultat de Geografia i Història. Com que la meva càmera no té la pantalla posterior articulada (no com altres :rolleyes:), la càmera està repenjada a terra, lleugerament inclinada cap a munt, però disparant "a cegues". Vaig fer 7 o 8 dispars, però aquest amb la bicicleta és el que més m'agrada.

4860
ISO 200
Nikkor 24-70 a 24 mm, f/6,3
1/500 sec.

Jaume Franch
30/10/2015, 20:06
M'encanta la foto. M'encanta "l'experiment".
Si no has retallat per baix és que ho has probat i t'agrada més així, oi?.

Xec Gomila
31/10/2015, 08:41
Bon dia Vicens.... pel que expliques, per a mi es una 'novetat fotografica'.... m'imagino unes fotos així al centre de ciutat... (el 'clic' amb disparador suposo)

.... ahh ademes, (pregunto), ...'te el seu risc ? ... em refereixo a la intimitat o drets d'imatge, tema persones ...


Salutacions....

Pepe Peñafiel
31/10/2015, 08:57
Has conseguido dos cosas una imagen ciudadana desde un ángulo inusual y realmente es muy buena. Dos salvar tu cámara de ese pié que la amenazaba.
el encuadre para sacar algo de cielo y completar edificio y farola ,¿como lo has encuadrado si no ves la pantalla?
Me gusta un montón el experimento y la imagen obtenida

Lafebre
31/10/2015, 18:06
Gràcies pels comentaris, companys.

Jaume,
Ja està lleugerament retallada per baix, (molt poc, però) i com que vaig voler mantenir la proporció del sensor, també està retallada lleugerament per l'esquerra. Em va semblar que aquesta distribució de llums/ombres i elements era la més equilibrada.

Xec,
El "clic" no està fet amb el disparador, sinò amb la càmera agafada amb les dues mans i repenjada sobre el terra, i al mateix temps, amb la ma dreta disparar. Jo estava de genolls.

No entenc que hi hagi problema d'identitat aquí, a l'estar totes les figues siluetejades.

Pepe,
Pasas por allí, ves la escena, te imaginas la foto resultante y decides actuar. Como he comentado antes, jo estaba de rodillas y aguantando la cámara con las dos manos. Haces un disparo, miras la pantalla, corriges un poco la inclinación de la cámara (en este caso, hacia arriba) y haces otro disparo. Te gusta más. Esperas que pasen cosas diferentes (señora con cochecito de bebé, un chaval patinando, el ciclista…), y cada vez disparas encomendándote a la suerte. Siempre he creído que si la persigues, eres tenaz y no desfalleces, al final la suerte suele ser agradecida. En este caso vino con esta imagen del ciclista y el resto de la gente que aparece en la escena que ayuda a crear la imagen de marcado carácter urbano.

Carlos Silvestre
01/11/2015, 16:30
Es que eres la leche. Hasta disparando "a ciegas" haces buenas fotos. Magnífico contraluz.

Cisco Dura
01/11/2015, 18:31
Vicenç m'agrada molt el resultat, i les explicacions que fas. El que mès m'agrada és aquesta visió abans de fer la foto

Joan A. Gomila
01/11/2015, 21:36
És un tipus d'imatge una mica diferent al que ens tens acostumats però igualment de "resultona". Ben vista!!!

Tito Felix
07/11/2015, 08:58
Sa veritat es que aquesta foto te doble merit, s'imaginació i es resultat..enhorabona un altre cop Vicenç!!!!!