PDA

Ver la versión completa : Els Frares



Cisco Dura
01/11/2015, 18:40
Fa un any més o menys, vaig presentar una foto (en blanc i negre) d'una localització anomenada els Frares a calan Carbó. En aquella conversa posterior vaig dir que hi tornaria, ja que vaig quedar en ganes, per què els resultats no em van satisfer del tot. Avui deu fer unes dues setmanes que hi vaig tornar, vaig partir de fosca per poder arribar amb les primeres llums del dia. L'única llastima, va esser que el dia es va aixecar amb molt pocs tons vermellosos i blaus i sense cap nuvol. Aquí teniu s'intent d'intentar plasmar aquestes primeres llums del dia. No sé si el resultat és prop adient, però l'experiència de caminar gairebé de nit (o just amb les primeres llums) dins un bosc i sense un camí clar, va ser molt especial.
Dades: Iso 100 Focal 25 mm Diafragma f/8 Velocitat 20 seg. Polaritzador Pes 385 Kb
4895

Carlos Silvestre
01/11/2015, 19:34
El lugar, y el camino hasta llegar a él, es maravilloso.
Las tonalidades del cielo son preciosas. La composición buena. Creo que podrías trabajar un poco más las rocas para sacarles más detalle.

Jaume Franch
01/11/2015, 21:01
Totalment d'acord amb en Carlos S.
Preciosa, Cisco.EscarapelaFF 40x

Joan A. Gomila
01/11/2015, 21:39
Una bona aventura a la recerca de millorar la foto que havies fet abans.

No he vist ses que comentes que fas fer el primer cop però aquesta t'ha quedat força bé.

Lafebre
02/11/2015, 18:05
L'experiència viscuda et va valer la pena, però. Les tonalitats són realment precioses. La velocitat escollida trobo que va ser molt encertada, ja que l'aigua t'ha quedat de meravella. Estic d'acord amb el comentari d'en Carlos respecte les roques. Bona foto, Cisco!

Pepe Peñafiel
02/11/2015, 19:28
Una imagen con mucho gusto. Muy buena

Cisco Dura
03/11/2015, 18:38
Gràcies pels vostres comentaris. Si Vicenç, va valer la pena, tant l'experiència com el resultat. Encara et diré més, hi tornaré, aquest lloc amb dies de mal temps de Nord, o força ennuvolat, crec que dóna per més. Quant a treure més de les roques, aquí penj sa mateixa havent tractat ses roques per poder treure un poc més de detall i contrast. Que us sembla.
4903

Pd: Si algú s'anima per anar-hi, no tenc inconvenient en mostrar-li o acompanyar-li.

Jaume Franch
03/11/2015, 18:49
A mi m'agrada més així.
Gràcies per la invitació, Cisco. Ho tindrem en compte.

Lafebre
04/11/2015, 14:21
Sí, Cisco, jo també coincideixo amb en Jaume. Crec que aquests ajustos han millorat el resultat.

Carlos Silvestre
04/11/2015, 17:38
Mucho mejor. Yo la semana del 19 la tengo libre, así que, si te apetece, organizamos una salida ¿amanecer o atardecer? Quizás el atardecer da más opciones.

Tito Felix
07/11/2015, 09:10
Molt bona Cisco. Sa segona foto millor. Tambe estic interessat en saber arribar a aquest indret. Supos que hi arribas desde la Vall no?

Cisco Dura
07/11/2015, 17:33
Hola Carlos i Tito. Hasta hoy no he podido conectarme. En cuanto a tu proposición, yo no tengo vacaciones, pero si puedo disponer del sábado o domingo 21 de Noviembre. También es verdad que si alguien quiere apuntarse probablemente en sábado o domingo puede ser que le vaya mejor. A mi tanto me da 21 o 22. Mañana o tarde, ya me gustaría que algún experto en el tema nos aconsejase, yo propongo por la mañana y explico: del parking de la Vall a Calan Carbó hay aproximadamente 65 o 70 minutos. por tanto la salida desde Ciutadella debería ser no más tarde de las 6. Adjunto Datos en una fotografía de la hora que amanece 7,35 de la mañana, con sus horas azules (6,50 a 7,23) y de las horas doradas (7,40 a 8,17). Siempre que la meteorología lo permita. Se admiten proposiciones.
4918

Carlos Silvestre
08/11/2015, 18:02
Vaya, pues 21 y 22 estoy fuera de la isla:(

Cisco Dura
09/11/2015, 13:10
Carlos, la propuesta sigue en pie. Simplemente la posponemos para cuando tú creas. Haz la proposición y se puede organizar una salida por si hay alguien más interesado. Buen Viaje.

Raul Sintes
09/11/2015, 17:29
Me encantaría acudir a esta salida fotográfica, avisadme please!!.

Bep Taltavull
09/11/2015, 21:05
M'agrada la composició... veig que ningú ha mencionat res dels forts magentes que es veuen a les roques... potser es el meu monitor.

Una localització que fa temps que li tenc ganes... si la sortida és en dissabte o diumenge segurament m'hi apunt.

Carlos Silvestre
10/11/2015, 12:31
El fin de semana del 6 de Diciembre puedo. Inicio nuevo hilo en el apartado de "Encuentros, etc..."

Jaume Franch
10/11/2015, 12:41
M'agrada la composició... veig que ningú ha mencionat res dels forts magentes que es veuen a les roques... potser es el meu monitor.

Una localització que fa temps que li tenc ganes... si la sortida és en dissabte o diumenge segurament m'hi apunt.
No, no és el teu monitor, bep. No hem fet comentari sobre la dominant magenta per que, al menys jo, hem considerat que és tant evident, que suposem que així ho ha volgut l'autor i, francament, no em desagrada.

Cisco Dura
10/11/2015, 17:22
Hola Bep, estic content de tornar-te a veure per aquí. Quant al to magenta, a jo m'agrada, encara que he volgut provar-ho de llevar-ne un poc. Que trobeu? Sortint amb un altre tema, ja sé que tu i en Manel heu tingut diversos premis en el concurs del foto club Cercle Artístic. Ja en fareu quatre peces.
4937