PDA

Ver la versión completa : Envasando sol



imported_admin
22/01/2012, 21:48
Esta tarde, mientras terminábamos de comer en el Restaurante, tenia esta botella a contraluz del sol y le he disparado un par de fotos, mas que nada para ver qué pasaba con ese atrevido contraluz.
No hay retoque, solo niveles, un pelín de saturación y máscara de foco. No sufrais si no os convence, tampoco pretendo nada con ella. ;)
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11392 8&g2_serialNumber=2
Nikon D300* *18-200mm* f:5,6* *1/125 sec. ISO 200, a pulso.
Focal: 170mm. No Flash.

PepePenafiel
22/01/2012, 22:33
Pues marca de la casa, me gusta especialmente el bokeh, el ingenio y la vista van en el paquete del Boss.
Para finalizar Jaume permíteme un apunte, es que me hace ilusión porque si alguien me ha enseñado a no descuidar el horizonte eres tú.
¿cae discretamente a la izda?. ;D ;D
Saludos

imported_admin
22/01/2012, 23:29
Touché ;D

CarlosSilvestre
23/01/2012, 10:19
Una foto atractiva y con un título apropiado. Ingeniosa!!!

VLafebre
23/01/2012, 13:01
Coincido con las opiniones anteriores, una toma original que, primero, "hay que ver", y no siempre es fácil. A partir de ahí (y en este caso no tengo dudas), la foto ganaría mucho en formato cuadrado -o casi cuadrado- ya que el motivo de interés de la foto está en la parte superior y, por contra, la parte inferior no aporta nada.

imported_admin
23/01/2012, 15:34
De acuerdo con lo del formato cuadrado. Bien visto, Vicenç.

AntoniCladera
24/01/2012, 11:56
Bones Jaume!
A part del mencionat sobre el format quadrat... que és el de menys per jo.... Jo la veig com la presentes i me sobre aire de baix, per tant, tal vegada la veuria millor en format quadrat... ;)

Deguat a l'augment de contarst que li has donat al revelat, més em molesta la retxa de fundició de la botella(puestos a ser tiquis-vidris...).. em separa la imatge en dos i em fa obviar el sol i els seus flares..
Bona vista, com sempre, Jaume ;)

imported_admin
24/01/2012, 12:14
Bones Jaume!
A part del mencionat sobre el format quadrat... que és el de menys per jo.... Jo la veig com la presentes i me sobre aire de baix, per tant, tal vegada la veuria millor en format quadrat... ;)

Deguat a l'augment de contarst que li has donat al revelat, més em molesta la retxa de fundició de la botella(puestos a ser tiquis-vidris...).. em separa la imatge en dos i em fa obviar el sol i els seus flares..
Bona vista, com sempre, Jaume* ;)
Gracies Toni per el teu comentari.
Et faig una pregunta:
A part de girar l'ampolla (si en aquell moment te'n adones d'aquell detall... a contrallum!), si et trobes revelant i veus aquesta imatge amb la línia divisoria que menciones, qué haguessis fet?
- Deixar-la tal com està? Pel que dius sembla que no. Però...
- Retocar aquesta línia (amb el "parxe", o amb qualsevol altre eina del PS)?. (Bo de fer).

Francament, fins que tu ho no has dit, no havia reparat en aquest detall.
Personalment no tinc cap inconvenient en retocar-lo i, si després algú m'ho preguntés, ho explicaria.

Aquesta foto no mereix tanta discussió, però dona peu a abordar aquest tema i m'interessa la teva opinió i la dels demés per quan arribi l'ocasió.

AntoniCladera
24/01/2012, 13:10
Simplement no faig res.... Ni tu ho havies vist....
la percepció dels detalls és tan ampla i complicada....
Sa botella és així.. i punto...
Una altra cosa és: ".. i tu.. què haguessis fet?..." una pregunta que jo faig bastant a classe... coguem alternatives:
.- format quadrat?
.- Donar-li la volta pq no es vegi la cicatriu de fabricació
.- Un filtre ND per reduir més llum
-- què més...??

És un exerciici molt bo que ens ensenya, a la llarga a trobar alternatives abans de... no després
Un exercici:
Que haguesis fet tu?
https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11394 5&g2_serialNumber=2

És una imatge molt particular.. D'estudi, especial.
Dins el contrallum, què haguésis fet tu?
és molt difícil triar. T'ho he posat difícil per la temàtica...però ho pts fer amb qualsevol tem o tècnica... és molt bo per avançar per qualsevol nivell

Una abraçada! ;)

beptaltavull
24/01/2012, 13:31
Estic aprenent moltes coses, aquests dies...només hi ha un problema... m'en recordaré de tot??? :o :o :o

imported_admin
24/01/2012, 14:24
Estic aprenent moltes coses, aquests dies...només hi ha un problema... m'en recordaré de tot??? :o :o :o
Una de tantes sorts que tenim al emprar aquest mitjà és que queda tot escrit.
Quantes vegades he cercat aquí, al fòrumFF, opinions, comentaris, etc. que m'han ajudat a aprendre.

Toni: No em satisfà la teva resposta respecte aquesta imatge, per que no tens en compte el context. Però agraeixo la teva visió en el cas hipotètic de que la captura hagués estat feta al estudi.
Precisament, la foto que tu exposes per il.lustrar el teu comentari, està feta en un context totalment oposat a la* meva. Per cert, una delícia de imatge.
Bé, en qualsevol cas, la reflexió que fas, posada en la tessitura corresponent, té el seu valor. Gràcies.