PDA

Ver la versión completa : Esport urbà



Lafebre
20/11/2015, 13:10
Una mostra que si es té voluntat, l'esport es pot practicar a qualsevol edat i a qualsevol lloc.

5017
ISO 1250
Nikkor 24-70 a 70 mm, f/6,3
1/200 sec.

Xec Gomila
20/11/2015, 14:35
pues si,... la voluntat és primordial, ... a mes, el tiu esta 'fibros' sensa 'pancha cervezera'... / bona foto urbana ,, el contrast de color d'aquet carrer m'agrada, peró no tant les bosses de fems.... (és el que hi ha... no'?..)

Tito Felix
20/11/2015, 17:40
Bona imatge Vicenç. Ses bosses no me molestan, crec que li donen un plus a sa imatge. Ara, açó de "fibros"...no se yo!!!!

Pepe Peñafiel
20/11/2015, 18:39
Que escena urbana tan peculiar, las bolsas le añaden ese sabor a extrarradio o suburbio que tanto gancho tiene en este tipo de imágenes. Totalmente a juego con esas paredes de ladrillo al aire tan "añejas"
Me parece una escena muy fotogénica pero creo que la mayor parte de los que vamos con cámara nos hubiera costado mucho descubrir. Y además el rango dinámico es de los de aupa y está solventado con la marca de la casa.
Buena vista.

Francisco Aviles
20/11/2015, 20:01
Molt Bona,Vicenc
M'agrada tot ..hasta ses bosses..

Joan A. Gomila
20/11/2015, 23:17
A jo em distreuen una mica ses bosses. Pero vull destacar s'equilibri de llums tan ben aconseguit. L'unic que em molesta un poc es el troç de cel (no se si ho es o no) de tonalitat grisa que hi ha damunt els edificis del fons. Tal com ha quedat el veig extrany com si sigui producte d recuperar les altes llums....
Potser si ens expliques com has processat sa foto ho pugui entendre mes perque ara mateix tenc dubtes de si el que dic es el que realment ha passat....

Raul Sintes
21/11/2015, 17:17
Me encanta esta imágen urbana.

Bep Taltavull
22/11/2015, 08:43
Una imatge dificil de resoldre pel seu contrast lluminós. Les bosses de fems a banda i banda, per jo, ajuden a la composició.

Estic d'acord amb en Joan Antoni en quant al cel.

Jaume Franch
22/11/2015, 18:38
Més que cel, sembla un edifici que hi ha darrera.
Em sembla una magnífica foto.
Com que et coneixem, no m'extranyaría que aquesta foto hagués guanyat un concurs i no ens ho hagis dit, oi Vicenç?
EscarapelaFF 40x

Carlos Silvestre
23/11/2015, 09:26
Desde luego no parece el entorno ideal para practicar deporte "a pleno pulmón". Está magníficamente resuelto el tema de luces y sombras y la composición de las tuyas.

Lafebre
23/11/2015, 13:56
Gràcies pels comentaris, companys.

"El cel" no és tal cel. El cel de debò quedava més enlaire i no surt a la foto. En Jaume ho ha encertat, és el lateral d'una casa amb evident manca de manteniment. Parò vaja, per a mi, aquest detall és el menys important de la foto. La foto està presa al barri de Dorsoduro, a Venècia.

Jaume,
Ha, ha, no, aquesta foto no només no ha guanyat cap concurs sinó que la primera vegada que veu la llum pública és aquí al foro. Ja saps que encara que de tant en tant em presenti a algún concurs, no sóc gran partidari de la concursística i el salonisme. Enguany ja en tinc prou i només queda presentar-me al concurs de Cap d'Any de l'AFC, bàsicament per motius socials. De totes maneres, moltes gràcies.

Jaume Franch
23/11/2015, 14:00
Una curiositat que sempre m'ha picat: El fet d'haver publicat aquest foto al fòrum, la inhabilita per a qualsevol concurs?.

Lafebre
23/11/2015, 14:08
Una curiositat que sempre m'ha picat: El fet d'haver publicat aquest foto al fòrum, la inhabilita per a qualsevol concurs?.
No et sabria dir si "per a qualsevol concurs", però no la inhabilita per a la majoria de concursos. Hi ha concursos en els que ni tan sols els importa que la foto hagi guanyat algun premi en algun altre concurs. Cada concurs té les seves pròpies bases de participació, i no totes les comparteixo.

Joan A. Gomila
23/11/2015, 15:13
Gràcies per s'aclaració, Vicenç.