PDA

Ver la versión completa : En Menorca, ... tambien tenemos montaña ....

Xec Gomila
20/11/2015, 15:32
.. pues eso... también tenemos 'montaña'... :rolleyes: tomada desde la nuestra montaña mas alta de Menorca, Monte Toro,.... estos pasados días de anticiclon...

D750 / f/8 / Expo 250 s. / ISO 1250 / Focal 82 mm. / Compensacion 0 paso / (me sobra la torre electrica..:( )

5019

Xec Gomila
20/11/2015, 15:35
Jaume... no se com es que a vegades sa me posa sa miniatura adjunta'..? no o entenc ... algo faig que no correspon .:confused:.. per favor.. me diras el qué ?..

Tito Felix
20/11/2015, 17:29
Molt guapa Xec. Aquests dies, sa boira dona molt de joc. Per jo, sa torre no molesta.Es lo que hay.....

Joan A. Gomila
20/11/2015, 23:06
Bonu potser si que molesta un poc sa torre pero sa foto t'ha quedat molt nitida i ben contrastada. Bona foto, Xec.

Raul Sintes
21/11/2015, 17:21
Molt bona Xec! Jo hagués clonat sa torre, no diu res aquesta estructura aqui el mig..

Bep Taltavull
22/11/2015, 08:48
M'agrada molt aquesta imatge Xec, jo la veig en tons més càlids, ja que els tons dels prats i la vegetació del segon terme no semblen naturals.

En quant a la torre... si clonéssim la torre hi quedarien també els cables en tot el seu recorregut... per tant més val conformar-se així.

Composició i profunditat molt bones.

Jaume Franch
22/11/2015, 18:34
Jaume... no se com es que a vegades sa me posa sa miniatura adjunta'..? no o entenc ... algo faig que no correspon .:confused:.. per favor.. me diras el qué ?..

Doncs hauríes de repassar el Tutorial que vaig pujar al respecte, i averiguar ón comets l'error. De totes maneres, pel pès de la miniatura, sembla com si haguessis pujat un fitxer massa gròs, sofrint la compressió automàtica i que, després, n'hagis pujat un altre.

Apart d'aquesta qüestió, la foto m'agrada força.
Tal vegada li restaría un poc de protagonisma al verd dels arbres en primer pla.

Xec Gomila
23/11/2015, 09:10
bon dia, gracies per comentar....

Raul / Bep, pues si, un dels motius per no clonar sa torre va ser per el tema dels cables... peró es clar que tot es pot fer, :rolleyes: .../ en cuant els tons que comentes, no entenc masa a que te refereixes, ...a jo me sembla que els aquets verds són els que estaven al moment, els vaig donar mes contrastats, ?pot ser aso..?-- i res mes, (el que no domin, es canviar la temperatura per zones) - necesitare un tuto rapid dels teus.. ¡graciess..

Jaume, el tema de sa miniatura, el que me pasa es aso, que vaig pujar primer copia mes 'grossa', i cuant rectifico, osea, pujo la que toca, pasa aso.. (aclarid... i en cuant el verd protagonista, tens rao, vaig saturar un pel masa...

Salutacions....

Jaume Franch
23/11/2015, 10:24
Jaume, el tema de sa miniatura, el que me pasa es aso, que vaig pujar primer copia mes 'grossa', i cuant rectifico, osea, pujo la que toca, pasa aso.. (aclarid... i en cuant el verd protagonista, tens rao, vaig saturar un pel masa...

Salutacions....
Un dia et mostraré com entrar al post per modificar el contingut , més enllà de rectificar un text, a propòsit d'aquestes miniatures que queden incrustades. Mentre, quan et passi algo semblant, em deixes una nota o un missatge personal i jo t'esborraré la miniatura sobrant.

Lafebre
23/11/2015, 14:03
M'agrada molt la imatge, Xec, però també sóc dels que troben que els verds -tant els del primer terme com els del fons- es veuen poc naturals. La foto en sí, preciosa.

Pepe Peñafiel
28/11/2015, 08:11
Llego muy tarde a esta imagen, es una localización preciosa, ¡¡menuda vista!!.
Esa nubosidad baja me encanta. Encuentro una imagen preciosa, el tema temperatura creo Bep es una de las personas que más insisten en ello y lo tiene muy afinado. Creo deberías hacerle caso.
De todas formas, temperaturas aparte a mi me parece una preciosa imagen Xec.
Por lo que respecta a las torres, ni lo intentes clocar, efectivamente el tema cables deja un rastro desquician. Me han estropeado un sin par de imágenes estas torres de alta tensión por el Pirineo.