Ver la versión completa : Boira des del el Toro
Cisco Dura
29/11/2015, 13:02
Al meu darrer post "Boira" vaig fer el comentari de què tornaria a posar fotos d'aquest tema de la boira a Menorca des de la "muntanya del Toro", aquí us deix un petit reportatge.
Pd: vau comentar-me al post abans mencionat que el tractament li aniria millor un intermedi del dos que vaig fer, aquí també he fet aquestes petites correccions.
Dades de le foto més gran: Iso 100 Focal 70 mm Diafragma f/22 Velocitat 1 seg. Filtre DN 1,6 Filtre DN graduat invers 0,9 Pes 408 Kb Temperatura a la maquina 10250
5037
5038504050415042
Sens duite que és una gran col·lecció de fotos sobre el mateix indret. Cadascuna d'elles, però, té la seva pròpia personalitat. De la que has pujat en gran em distreu una mica la vista les plantes mogudes del primer pla. Crec que un retal més "apaisat", com el de la segona miniatura, li aniria molt millor. La BN m'agrada, però no m'acaba de convèncer el negre sense detall que has deixat en els extrems; no almenys en aquest tipus de foto. La darrera miniatura trobo que la figura humana li dóna una altra pespectiva. M'agrada molt, però si la figura estigués una mica més desplaçada, encara m'agradaria més. En tot cas, trobo que és una molt bona sèrie, Cisco.
Jaume Franch
29/11/2015, 19:45
Magnífica serie , Ciscu
Estic d'acord amb les observacions d'en Vicenç-
EscarapelaFF 40x
Bep Taltavull
30/11/2015, 18:58
Molt bona sèrie Cisco!!!
A part del que ja t'han comentat, a jo sí que m'agrada molt la de blanc i negre :very_drunk:
Xec Gomila
30/11/2015, 22:36
Hola Cisco... m'agrada la serie ... , tal vegada si,... que les plantes des primer pla, distreguin una mica.. tal com comenta en Vicens...
per cert, vau aplegar uns dels millors dies de boira....
Joan A. Gomila
01/12/2015, 09:43
Excel.lent serie, sembla mentida que d'una mateixa sortida i gairebé des del mateix indret puguis treure tanta varietat.
Estic d'acord amb el comentari d'en Vicenç en quan a sa que has pujat en format gran.
De ses petites sa que m'agrada més és sa segona.
Pepe Peñafiel
06/12/2015, 11:53
Una serie de mucha calidad. El B/N es mi favorita.