PDA

Ver la versión completa : ..pa romper el hielo....



AntoniCladera
10/01/2012, 15:03
Bé.... després d'aquest darrers posts un poc "gelats" i freds.. vull rompre es gel amb una foto feta a 0º (cero graus.
La vaig fer a la zona de Llevant de Mallorca. Una zona humida prop de la platja des Trenc on a l'hivern es reuneixen uns centenars de flamencs i altres espècies acuàtiques (batallaires, becs d'alena...) que ens visiten fins el mes de març.
Està feta amb les primeres llums del matí. Tenint en compte que el sol surt a les 8'00 +/- i que jo hi era des de les 7'00+/-.. amb mooollt de fred, li dóna un pes afegit a aquesta imatge de flamenc immadur.

Aquesta vegada no vaig poder fer els adults ja que estaven bastant enfora(200mts)... mala sort... quan hi torni ho tornaré provar.... Ganes no han de faltar-ne mai!!!!!

https://www.fotofinde.com/gallery_fotofinde/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=11381 8&g2_serialNumber=1

Aquesta foto la dedic a ne'n Joan Antoni i a ne'n Xec... per tenir que aguantar les meves paraules, a vegades mal enteses...
Joan Antoni: Tot i que estava quasi quiet(bevia)...n'hi vaig fer prou per agafar-lo amb aquesta postura i que sortigués fora de lo comú (en aquest cas amb la gota....)


NIKON D300S
Valor de Apertura f/5,6
Valor de Exposición 0,67 EV
Aperture Priority
Longitud Focal 500 mm
ISO 560
Velocidad de Obturador 1/2000 sec


salut!! :D :D :D :D :D

beptaltavull
10/01/2012, 16:39
Es clar... aquesta es la millor imatge de la sèrie... molt bona (no es per fer-te la pilota* [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif] [smiley=2vrolijk_08.gif])
El que hem crida l'atenció és el to general de la foto... era aquest realment o és el que t'ha agradat després de corregir el WB ???

joangomila
10/01/2012, 17:05
Primer de tot, una molt bona foto, dins sa linea habitual a la que ens tens acostumats.
A jo em crida l'atenció unes quantes coses:
1.- El to general de la foto, no sé si hi ha dominant magenta o no per que no tenc s'ull prou entrenat per a poder-ho assegurar, però tot d'una m'ha vingut al cap el teu comentari que vas fer per tal de desmitificar aquets assumpte on venies a dir que hi ha certes fotos on aquestes dominants son inevitables per l'hora en que estan fetes i posaves per exemple una posta de sol. Per tant, entenc que la tonalitat general de la foto obeeix a la tonalitat real que hi devia haver en aquell moment en que el sol estava sortint.
2.- L'altra cosa que m'ha cridat l'atenció és el detall de la gota que romp una mica la quietut de l'aigua i crec que li dona a la imatge un plus que d'altra manera no tindria.
3.- La zona desenfocada del cantó esquerra de baix tot i que no interfereix en el reflexe de l'animal sobre l'aigua, crec que m'agradaria més que no hi fos per que desvia una mica l'atenció. Tot i açò, entenc que en fotografia d'animals salvatges hi ha certes coses que son inevitables i que s'han d'assumir sense donar-li gaire importancia.
Enhorabona per la foto, crec que és un bon premi després d'haver passat una bona estona de fred esperant el moment oportú.

VLafebre
10/01/2012, 17:07
Una vertadera exquisidesa de foto. El detall de la gota, sublim. És una foto que per tot arreu "diu": Autor, Toni Cladera. Felicitats Toni.

AntoniCladera
10/01/2012, 18:42
gràcies pels cpmentaris Joan i Vicenç...
Joan A: Crec que en tenc una sense el desenfoc de la salicòrnia(planta de zones humides).. (a modus de versió... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D , però no té la gota....
En tenc qualcuna que la salicòrnia fa de marc..... Sort vaig tenir d'arreplagae el reflex sencer.... ja que estava amagat darrera aquesta planta....bé, aquests animalons són la mar de divertits. Sabeu que fan a l'hora de beure?.... Fan voltes...sense moure les cames del lloc...una passada.

La dominant no m'afecta ja que el balanç és el que hi havia a aquella hora del matí...cap problema!!!

Salut!!!

joangomila
10/01/2012, 18:46
Crec que en tenc una sense el desenfoc de la salicòrnia(planta de zones humides).. (a modus de versió... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D , però no té la gota....


Clar, és que moltes vegades no es pot tenir tot, veritat? >:( ;D ;D ;D ;D ;D

CarlosSilvestre
11/01/2012, 16:56
Se me cae la baba (como al flamenco)

XecGomila
11/01/2012, 23:15
¡¡,uuyh, gracies per sa dedicatoria Toni... no ho avia vist, ..
¡¡, bona imatge .. encara que supos que aquesta tonalidad grisosa de s'aigua deu asser a resultas de ses primeras llums del mati ..??

salutacions i gracies de nou...

imported_admin
15/01/2012, 13:16
Preciosa captura, Toni.
Veig que ningú diu rès, però em semble que li manca un pel de nitidèsa. Segur que l'original està impecable. Pot ser, Toni?