PDA

Ver la versión completa : Circumpolar des de el sostre de Menorca



Bep Taltavull
16/12/2015, 18:36
Aquí teniu la circumpolar resultant de la sortida de El Toro (357 mts)

Temperatura diferent, clonat de un parell d'esteles de vaixells, etc

He de tornar-hi un dia de lluna al 50/60% perque m'ajudi a iluminar la part terrestre

Son 24 fotografies de 3 minuts cadasquna apilades amb Startrails.

5101

Carlos Silvestre
17/12/2015, 12:18
Más espectacular que la anterior desde luego. las luces quemadillas de Fornells es lo única algo molesto de la foto. ¿Admites doble exposición?

Joan A. Gomila
17/12/2015, 17:57
Bona feina, Bep.

Es cel t'ha quedat molt espectacular, tot i que, pel meu gust, crec que té massa "pes" dins sa foto respecte a sa zona terrestre i em crea un desequilibri visual que no m'acaba de fer...

Pd: No et sàpiga greu lo que et dic, ja que tan sols és una opinió personal i sé cert que hi haura molta gent que la trobarà fantàstica ei-2

Lafebre
18/12/2015, 11:41
Jo la trobo molt bonica a banda d'espectacular. És cert el que comenta en Carlos respecte les llums cremades, però crec que és assumible, ja que Fornells és on és, i aquesta magnífica composició t'obligava a fer-ho així. Jo no trobo que el rastre dels estels tingui massa pes en el conjunt de la foto. La composició, pel meu gust, molt encertada. Felicitats, Bep.

Pepe Peñafiel
19/12/2015, 09:15
Tengo la manía de "ver" estas imágenes en formato vertical, me cuesta el horizontal. Pero tengo que reconocer que este me encanta.
Estás imágenes cuando incluyen luces artificiales presentan este inconveniente de la sobreexposición. Personalmente no me molesta. Es verdad que está ahí y creo que sigue siendo una imagen espectacular.
Muy buena Bep.

Jaume Franch
19/12/2015, 17:29
D'entrada impactant.
Potser trobo, a banda de lo ja comentat de les llums de la meitat inferior de la foto, potser hi veig una densitat excessiva de estels (de traços).
Em sembla recordar que la densitat d'estels era directament proporcional a la intensitat de ISO, no?.

Bep Taltavull
20/12/2015, 17:12
Gràcies pels vostres comentaris.

Carlos: hice la exposición para las las luces con esa idea, pero no me gustó el resultado de la fusión y preferí dejarla así, supongo que me falta pericia en este tipo de tratamiento.

Joan: no sap cap greu que donis la teva opinió, per açò l'he posada. Vaig voler agafar la mitad del cercle, però realment no faria falta.

Gràcies Vicenç i Pepe

Jaume: a jo també m'agraden les esteles més separades... o dit d'una altra manera, amb menos traces, per açò ja estic programant la següent.

En quant a la densitat dels estels, l'ISO és un dels factors determinants, però també hi juga l'apertura de diafragma i la il·luminació de la lluna en el cel

Xec Gomila
20/12/2015, 20:05
Hola Bep, ... espectacular ho és i molt, .... per contra, al mateix temps és com si trobi les traces massa carregades, que de fet, no se el motiu del efecte que fan las mateixes desde la Polar cap a baix en vertical.. com si estigin rompudes o mesclades ?:.-a que trobes que és degut ?

... com comentes, avisa quan la tinguis que repetir, m'apunto :o

Salutacions ....