PDA

Ver la versión completa : Llatzeret

Raul Sintes
20/12/2015, 20:45
Vaig tenir l'oportunitat d'anar al Llatzeret durant ses jornades que celebraven les Jornades de Salut Pública el passat mes de setembre.
Vaig poder fotografiar alguns dels edificis del recinte però amb una llum massa forta per treure'n un bon résultat.
Aquesta fotografia està presa amb la direcció nord-sud ja que és l'únic emplaçament adequat per fer la foto, per tant tenía la llum al front, sort dels núvols en aquell moment.
Li he fet un tractament amb filtres per donar-li aquest acabat.
Què en penseu?

5111

Lafebre
21/12/2015, 17:27
M'agrada molt la presa. Dóna molt bé la idea de com és el lloc i té una bona profunditat de camp i perspectiva. El tipus de cel li afavoreix molt. El tractament també m'agrada, tot i que el trobo una pel massa pujat. Mira a veure si t'agrada més amb una saturació no tan intensa.

Carlos Silvestre
22/12/2015, 11:05
Bien la perspectiva y la idea de darle ese virado retro. Como dice Viçens es posible que menos saturado quedara mejor. También aumentaría contraste con curvas.

Bep Taltavull
22/12/2015, 19:19
M'agrada molt aquesta composició Raül, aquest cel va fer la seva feina i el revelat m'agrada tal cual, el que veig es que tomba a l'esquerra... un poc

Raul Sintes
22/12/2015, 21:14
No sé si hauré fet tots el deures que m'heu posat, però fins aquí he arribat.. Bep no som capaç de veure cap a on tombe la foto.
5120

Joan A. Gomila
23/12/2015, 09:00
Raul, estic d'acord amb gairebé tot el que ja t'han dit els companys.

De la segona foto l'únic que li veig diferent de la primera és a la zona del cel i crec que el que et deien els companys era atenuar una mica l'estil "retro" general de la foto.

En quan a si tomba o no, jo no ho he comprovat, però estic pensant si potser que estigui ben anivellada per que en Bep troba que tomba cap a la dreta i a jo em fa s'efecte contrari de que tomba cap a l'esquerra....3 8 14 1

M'agrada molt sa perspectiva que has triat cercant la simetria de la imatge.

Bep Taltavull
23/12/2015, 12:14
No, no, jo deia a l'esquerra també i m'he fixat en els escalons de la base, mateix punt a dreta i esquerra

Jaume Franch
23/12/2015, 18:12
El campanar cap la dreta i la resta cap l'esquerra.

Xec Gomila
23/12/2015, 22:26
la simetria es bona, i m'agraden mes els nuvols de la segona.... i en cuant al tema de la 'caiguda'... no se que opinar... (o e fet al meu post, 'Serra des Boc'......

Salutacions ....

Raul Sintes
24/12/2015, 20:06
Moltes gràcies companys, el nivel no l'he tocat ja que he comprovat verticals i horitzontals i consider que és més un efecte òptic que no un desnivell.
En quant a la foto, l'he desaturada bastant, si els posau juntes veureu sa diferència i en el cel li he donat una mica més de contrast.