PDA

Ver la versión completa : Serra des Boc



Xec Gomila
20/12/2015, 20:46
Hola a tots, ... pujo aquesta de un demati tranquil i anticiclonic que seguim tinguent,.... :rolleyes: per donar una mica de vida al fòrum ... avam que us sembla,....

...(aquesta raconada, segons el meu mapa, se li diu 'Serra des Boc', entre 'Cala Tirant i Cap de Fornells'... // Salutacions a tots.... :very_drunk:

(Bep Taltavull,.. per favor, diguem com veus aquesta de nitidesa, ja que ses darrers que pujat, es veu que li donu masa canya ..., graciess..)

les dades son:

D750
24-120 mm
f/4
50 s. expo
ISO 100
focal 24 mm.
comp. exp. 0 paso

5110

Lafebre
21/12/2015, 17:31
M'agrada molt, Xec. El primer pla, la composicó general, els colors… tot, vaja. Una foto amb molt de gust. Felicitats, Xec.

Francisco Aviles
21/12/2015, 20:33
Molt,Bona Xec
Com diu en Vicenc ho te tot...

Carlos Silvestre
22/12/2015, 11:03
Me gusta todo de esta foto. Enfoque estupendo, sin pasarse.

Jaume Franch
22/12/2015, 13:44
Molt guapa, Xec!.

Bep Taltavull
22/12/2015, 19:14
Molt bona Xec!!! Aquesta la veig moolt millor d'enfoc.

Bona compo, bona profunditat... lo únic es que, al meu monitor, veig una dominant verdosa, que, corregida guanya bastant... i tomba un poc a l'esquerra, però molt poc

Bona Xec!!! :very_drunk:

Joan A. Gomila
23/12/2015, 08:55
Enhorabona, Xec, crec que en Bep ja t'ha dit ses coses que poden millorar però en general m'agrada molt sa foto.

Lafebre
23/12/2015, 13:12
Encara que jo ja havia comentat aquesta magnífica foto, m'agradaria saber com arribeu a detectar que la foto està tombada cap una banda. A simple vista la veig perfecta, no em fa res estrany.

Xec Gomila
23/12/2015, 22:14
hola a tots.. gracies pe les opinions .... --/ mira quines coses,... fa uns moments pensava el mateix que comenta en Vicens amb es tema de 'caure' cap a dreta o esquerra una foto... (tambe me referesc als comentaris fets a sa foto den Raul Sintes: 'Llatzeret', ),

.... afegir que m'agraderia sebra com o detectau,? - .. si mos basau amb eines o a la vista,? ... si es amb eines, estaria bé posasiu colque pantallazo de les mateixes per axi tenirne tots coneixaments del tema..

...bonú, una volta dit aso, a nes meu parer, aquesta fotografia, (Serra des Boc), ..si me la miro molt a lupa, per a mi, cau una mica a la 'dreta' i no a l'esquerra, (sempra a la vista), .... ademes, sa meva opinió, es perque el horitzó esta confos .. :confused:

bonu ido, en seguim rallant.....

Salutacions a tots....

-(linea como a comprobador, '- no se que fer servir com a mes ?--)

5127

Xec Gomila
23/12/2015, 22:30
per cert, en cuant a la dominant verdosa,... si, o e modificat, a 'tono-saturacion, -80 verde.... esta millor,,, gracies....

5128

Bep Taltavull
23/12/2015, 22:52
Si, perdona Xec, ho he dit malament a lo de sa caiguda, volia dir açò.

Personalment ho faig en ACR amb s'eina enderezar

Xec Gomila
24/12/2015, 06:55
Bon dia Bep,... aquets eina de ACR, un dia ja mo vas mostrar, peró sa veritat es que no ho se fer.. (crec que avuy ens veurem i en rallam...

Graciess..