Ver la versión completa : Serra des Boc
Xec Gomila
20/12/2015, 20:46
Hola a tots, ... pujo aquesta de un demati tranquil i anticiclonic que seguim tinguent,.... :rolleyes: per donar una mica de vida al fòrum ... avam que us sembla,....
...(aquesta raconada, segons el meu mapa, se li diu 'Serra des Boc', entre 'Cala Tirant i Cap de Fornells'... // Salutacions a tots.... :very_drunk:
(Bep Taltavull,.. per favor, diguem com veus aquesta de nitidesa, ja que ses darrers que pujat, es veu que li donu masa canya ..., graciess..)
les dades son:
D750
24-120 mm
f/4
50 s. expo
ISO 100
focal 24 mm.
comp. exp. 0 paso
5110
M'agrada molt, Xec. El primer pla, la composicó general, els colors… tot, vaja. Una foto amb molt de gust. Felicitats, Xec.
Francisco Aviles
21/12/2015, 20:33
Molt,Bona Xec
Com diu en Vicenc ho te tot...
Carlos Silvestre
22/12/2015, 11:03
Me gusta todo de esta foto. Enfoque estupendo, sin pasarse.
Jaume Franch
22/12/2015, 13:44
Molt guapa, Xec!.
Bep Taltavull
22/12/2015, 19:14
Molt bona Xec!!! Aquesta la veig moolt millor d'enfoc.
Bona compo, bona profunditat... lo únic es que, al meu monitor, veig una dominant verdosa, que, corregida guanya bastant... i tomba un poc a l'esquerra, però molt poc
Bona Xec!!! :very_drunk:
Joan A. Gomila
23/12/2015, 08:55
Enhorabona, Xec, crec que en Bep ja t'ha dit ses coses que poden millorar però en general m'agrada molt sa foto.
Encara que jo ja havia comentat aquesta magnífica foto, m'agradaria saber com arribeu a detectar que la foto està tombada cap una banda. A simple vista la veig perfecta, no em fa res estrany.
Xec Gomila
23/12/2015, 22:14
hola a tots.. gracies pe les opinions .... --/ mira quines coses,... fa uns moments pensava el mateix que comenta en Vicens amb es tema de 'caure' cap a dreta o esquerra una foto... (tambe me referesc als comentaris fets a sa foto den Raul Sintes: 'Llatzeret', ),
.... afegir que m'agraderia sebra com o detectau,? - .. si mos basau amb eines o a la vista,? ... si es amb eines, estaria bé posasiu colque pantallazo de les mateixes per axi tenirne tots coneixaments del tema..
...bonú, una volta dit aso, a nes meu parer, aquesta fotografia, (Serra des Boc), ..si me la miro molt a lupa, per a mi, cau una mica a la 'dreta' i no a l'esquerra, (sempra a la vista), .... ademes, sa meva opinió, es perque el horitzó esta confos .. :confused:
bonu ido, en seguim rallant.....
Salutacions a tots....
-(linea como a comprobador, '- no se que fer servir com a mes ?--)
5127
Xec Gomila
23/12/2015, 22:30
per cert, en cuant a la dominant verdosa,... si, o e modificat, a 'tono-saturacion, -80 verde.... esta millor,,, gracies....
5128
Bep Taltavull
23/12/2015, 22:52
Si, perdona Xec, ho he dit malament a lo de sa caiguda, volia dir açò.
Personalment ho faig en ACR amb s'eina enderezar
Xec Gomila
24/12/2015, 06:55
Bon dia Bep,... aquets eina de ACR, un dia ja mo vas mostrar, peró sa veritat es que no ho se fer.. (crec que avuy ens veurem i en rallam...
Graciess..